Vibratie rond 40km/u

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Volgens de FM zat de beschadiging op één van de drie fasedraden die in het frame zat ... uitwendig (dus thv het beugeltje op de liggende achterbrug) zag de kabel er maagdelijk uit ... de nieuwe kabel heeft daar ook een extra beschermlaag gekregen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 633
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Golvas schreef: 16 mar 2020, 08:11 Volgens de FM zat de beschadiging op één van de drie fasedraden die in het frame zat ... uitwendig (dus thv het beugeltje op de liggende achterbrug) zag de kabel er maagdelijk uit ... de nieuwe kabel heeft daar ook een extra beschermlaag gekregen.
Dus mijn opmerking(zie je link) klopt dus degelijk. Wat mijn dealer er over vertelde houdt m.a.w. geen steek. Op dit ogenblik functioneert alles nog ,maar voor het einde van de garantie zal ik hem nog even met deze uitspraak confronteren ...
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Golvas schreef: 15 mar 2020, 18:39 ik heb mijn bevindingen laten weten aan de FM, samen met de resultaten van een aantal checks.
FM heeft dit doorgespeeld aan Stromer ... Stromer gaf vandaag nog groen licht voor het vervangen van de motor, deze wordt morgen besteld.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

De nieuwe motor is ondertussen bij de FM. :ay

De vervanging laat ik pas na de coronacrisis uitvoeren, dit is geen dringende herstelling en het is nu niet het moment om met een fietsendrager + SP op je trekhaak gezien te worden ... bovendien rijdt hij nog altijd en zolang ik onder de 42 km/h blijf is er geen hinderlijke trilling.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie