Snelfiets nieuwsbrief Gelderland

Plaats reactie
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1710
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

A aah... Ook een snelfietsroute Zbommel Dbosch. Hoop dat ik r op mag dan...
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1710
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Op mijn traject tussen Arnhem en Dieren wordt er ook 1 langs het spoor gelegd. Zo'n spoorparallel hebben we tussen Westervoort en Zevenaar ook en dat fietst prachtig. Ga er met de SP gewoon overheen wanneer ik naar Doetinchem fiets. Verwacht geen controles in Gelderland. Sprak gisteren de projectleider van de SP trajecten In Gelderland. Andere provincies en het Ministerie van Waterstaat en verkeer zijn razend benieuwd naar ervaringen en jaloers op het succes van het Gelders beleid. Hij vertelde me overigens dat de maximum snelheid voor een SP op de 16 gedoogtrajecten juridisch de technisch toegestane max van 45 is. :ay
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

OK. Mijn parcours kennende verwacht ik trouwens niet veel meer aanpassingen dan wat kleur op de weg en wat borden... Maar Wie weet heb ik 't mis
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Lomito

Awv schreef: 18 jan 2018, 08:29 OK. Mijn parcours kennende verwacht ik trouwens niet veel meer aanpassingen dan wat kleur op de weg en wat borden... Maar Wie weet heb ik 't mis
Gemeentebesturen hebben weinig trek in de aanleg van fietssnelwegen, zeker als daar allerlei kostbare kunstwerken voor nodig zijn verdwijnt de animo al snel. Anders wordt het als er vette subsidies van EU/rijksoverheid/provincie tegen aan gesmeten worden zoals het onvolprezen RijnWaalpad. Met een krappe gemeentebeurs wordt het eerder een pot rode verf, wat haaientanden en een (1) bordje dat gebruikt wordt om te onthullen door een trotse wethouder...
Plaats reactie