Speedpedelecs op Tweakers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bero
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 mei 2019, 01:16
Locatie: Bussum
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 9000

Stukje over de toename van het aantal speedpedelecs, en daaronder de standaard discussie tussen fietsers en automobilisten.

https://tweakers.net/nieuws/174896/aant ... rland.html
ST3 Cool White XL 983W
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1594
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Tja...... idd de standaard reacties. Ik heb er wel eens op gereageerd maar doe dat niet meer. Ik zou zeggen, verbeter de wereld en begin bij u eigen. Ik ben me steeds meer bewust van mijn kwetsbaarheid en snelheid en houdt me tegenwoordig aan bijvoorbeeld de geldende snelheidslimieten van bv 30 km. Ik rij nooit door roodlicht en ik kondig mijn komst steeds vaker aan wanneer ik voetgangers passeer. Want zij schrikken zich vaak een hoedje wanneer je ze passeert.
Met vriendelijke groeten, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
vincent1981
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 74
Lid geworden op: 22 nov 2019, 07:57

Ik maak dagelijks fouten in het verkeer, maar helaas doet iedereen dat. Vandaag stond ik helaas even verkeerd voorgesorteerd, heel stom. Een van de ergere foutjes.
Soms zijn het kleine foutjes, soms grote foutjes. Als we van elkaar gaan accepteren dat we die foutjes maken, zou het allemaal zo veel schelen.
Automobilisten zouden juist blij moeten zijn met meer en meer speed pedelecs. Het scheelt in de files, dus zij kunnen lekkerder doorrijden.
Plaats reactie