Stromer wint Red Dot Award Brands & Communication Design

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Design prijs nummer vier voor Stromer in één jaar tijd. Best knap als je bedenkt dat er jaarlijks pakweg 7000 projecten uit 50 verschillende landen worden ingediend.
Dat Stromer met het redesign, de focus op de categorie speed-pedelecs en de integratie van velerlei ‘Swiss Technology’ op de goede weg is, vonden ook de jury’s van gerenommeerde awards. Zo won de ST5 dit jaar al de Red Dot Award, de A’Award en de Design & Innovation Award. Bovendien werd het merk bekroond met de German Brand Award als Excellent Brand in de categorie Transport and Mobility.

“Naast de drie gewonnen designprijzen voor de ST5, die voor ons een bevestiging zijn van de ingeslagen weg en de relevantie van productontwikkeling, ben ik bijzonder blij met de tweede award op merkniveau. Naast het product en de medewerkers is het merk immers het meest kostbare kapitaal van ons bedrijf. Het is een bevestiging dat onze focusstrategie met een duidelijke positionering waargenomen wordt en ons duidelijk van de rest differentieert, wat ook in onze claim ‘Drive the difference’ weerspiegeld wordt”, legt Marco Schneider, Head of Marketing & Communication uit.

Lees hier het volledige artikel:

https://www.stromerbike.com/nl/red-dot- ... DR-UsnNvFQ

Stromer Reddot Winner 2020.png
Stromer Reddot Winner 2020.png (1.67 MiB) 2440 keer bekeken
Stromer Reddot Winner 2020 2.png
Stromer Reddot Winner 2020 2.png (2.24 MiB) 2440 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Bastiaan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 mar 2020, 15:59
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Zit ik net te zoeken naar momentsleutels kom ik deze tegen. :ay
Oceaanblauwe ST1X met geveerde vork en Kinect zadelpen
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Heeft die misschien ook zo'n Red Dot Award Brands & Communication Design gewonnen ? :bn:

Nu, als je ooit switcht naar een ST1 / ST3 of ST5 heb je al meteen een andere momentsleutel nodig omdat deze te beperkt is qua bereik ... de achteras van je ST1x lukt nog nét, maar de achteras van de 27,5" Stromers staat op 25 Nm vast ... :roll:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Bastiaan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 mar 2020, 15:59
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Golvas schreef: 06 okt 2020, 17:14 Heeft die misschien ook zo'n Red Dot Award Brands & Communication Design gewonnen ? :bn:

Nu, als je ooit switcht naar een ST1 / ST3 of ST5 heb je al meteen een andere momentsleutel nodig omdat deze te beperkt is qua bereik ... de achteras van je ST1x lukt nog nét, maar de achteras van de 27,5" Stromers staat op 25 Nm vast ... :roll:
Dat heeft ie zeker. Hij heeft ook nog een grotere broer die van 4-80nm gaat. Deze is al 140 en de grote broer gaat voor rond de 180 over de toonbank. Dat is me echt wat te veel van het goede.
De voordelige setjes die elders in een topic staan benoemd zijn op een hoop plekken op. Dat heeft vast met de boost in fietsverkopen van dit jaar te maken.
Oceaanblauwe ST1X met geveerde vork en Kinect zadelpen
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Bastiaan schreef: 06 okt 2020, 18:38 Dat heeft ie zeker.
2011
Bastiaan schreef: 06 okt 2020, 18:38 De voordelige setjes die elders in een topic staan benoemd zijn op een hoop plekken op. Dat heeft vast met de boost in fietsverkopen van dit jaar te maken.
Neen, dat heeft te maken met het feit dat er veel budgetkopers zijn ... kwaliteit kost iets, velen zijn niet bereid om daarvoor te betalen en kopen dan louter op prijs.

Kwalitatieve momentsleutels zijn nog overal beschikbaar.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Bastiaan schreef: 06 okt 2020, 17:03 Zit ik net te zoeken naar momentsleutels kom ik deze tegen. :ay
Wel mooi zo'n "sleutel" outfit :bj mooie sleutel ook en compleet met bitjes/dopjes. ik zou dan toch gaan voor twee sleutels. een 1/4" aansluiting voor 4 <> 10Nm en 3/8" 8 <> 25Nm
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

WFVst5 schreef: 06 okt 2020, 21:53 een 1/4" aansluiting voor 4 <> 10Nm en 3/8" 8 <> 25Nm
Geen drie ? :roll:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Bracket doe ik op gevoel, sleutel is niet langer.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie