6 september: Stromer Universe Public Day Belgium

Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Mooi verslag Sylvia en ook leuk Freddy je vergezeld heeft. Je schreef:
Inmiddels is er door Stromer een uitgebreide how-to verspreid onder de dealers, dus die zouden (!) nu allemaal moeten weten hoe de TMM-sensor correct gemonteerd wordt.
Heb jij deze in bezit en kan je ‘m hier publiceren?
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

mboelis schreef: 06 sep 2020, 08:46 Heb jij deze in bezit en kan je ‘m hier publiceren?
Wij hebben een grove omschrijving gekregen, maar dit is niet iets wat een gemiddelde gebruiker moet gaan doen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Keurig gewerkt aan die vragenlijst, dankjewel beide ! :ay
+Stromer-033 schreef: 05 sep 2020, 23:39 Klein tipje van de sluier (stolp) misschien? :oops:
Ik gok op een (ver)nieuw(d)e ST5 ? :bn:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Goed gegokt!

Stromeur schreef: 05 sep 2020, 21:49
Testrit op de nieuwe ST2.
Foto's van de nieuwe ST2.
Extra aandacht voor de kabel-invoer van de ST2 en de vraag aan Stromer hoe de afwatering verloopt en of ze niet bang zijn voor problemen door vocht.
Allemaal done! Foto's en een uitgebreid verslag volgen morgen.
Zie Stromer ST2 LE: een eerste indruk.
Stromeur schreef: 05 sep 2020, 21:49
Foto's van wat er eventueel nog meer aan nieuws is.
Volgt ook morgen. En is niet alleen gefotografeerd, maar ook al gereden :d3:
Er komt een ST5 met ABS?
Ja. Morgen meer informatie.
Onder die stolp stond dus een prototype ST5 ABS. Gelukkig had Stromer voorafgaand aan de onthulling ook al enkele berijdbare prototypes klaar staan.

Zie ABS en de ST5.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 06 sep 2020, 11:16 Ik gok op een (ver)nieuw(d)e ST5 ? :bn:
Helemaal juist! Je hebt een glas port en een stuk chocoladetaart verdiend :az
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Qoss
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2020, 11:46
Locatie: Gent

Is er zicht op een "nieuwe" ST3? Als ik nu eentje aanschaf koop ik eigenlijk een model van 2018, correct?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Qoss schreef: 16 sep 2020, 15:47 Is er zicht op een "nieuwe" ST3? Als ik nu eentje aanschaf koop ik eigenlijk een model van 2018, correct?
Nope, en yup.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ocra

Zijn jullie nog toegekomen om Stromer te bevragen wat idee en toekomst is van de Stromer app?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Nee, sorry. Ik vond dit:
ocramarco schreef: 02 sep 2020, 10:33 Wat in godsnaam nou het idee is van de app,
niet de toon/insteek waarop ik met Stromer in gesprek wil en ik las verder geen echte suggesties, behalve de tablet. Ik heb prioriteit gegeven aan het probleem van de wiebelige BT verbinding met de new ST1.

Sowieso: nu ik meer apps van andere SP's heb gezien: die stellen meestal nog minder voor. Ik vind dat alleen Bosch het goed doet met de (door)ontwikkeling. Maar dat is een hele grote speler, dus die heeft er de ruimte voor. Ik weet sinds het event wel dat Stromer Bosch beschouwt als grote concurrent en alle ontwikkelingen daar nauwlettend in de gaten houdt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ocra

Stromeur schreef: 17 sep 2020, 21:01 Nee, sorry. Ik vond dit:
ocramarco schreef: 02 sep 2020, 10:33 Wat in godsnaam nou het idee is van de app,
niet de toon/insteek waarop ik met Stromer in gesprek wil en ik las verder geen echte suggesties, behalve de tablet. Ik heb prioriteit gegeven aan het probleem van de wiebelige BT verbinding met de new ST1.

Sowieso: nu ik meer apps van andere SP's heb gezien: die stellen meestal nog minder voor. Ik vind dat alleen Bosch het goed doet met de (door)ontwikkeling. Maar dat is een hele grote speler, dus die heeft er de ruimte voor. Ik weet sinds het event wel dat Stromer Bosch beschouwt als grote concurrent en alle ontwikkelingen daar nauwlettend in de gaten houdt.
In godsnaam was versterking dat ik het gewoon echt niet begrijp. Als ik naar de ST1 kijk met BT zou het best vervanging kunnen zijn van het omni scherm maar dat word niet gedaan aan de andere kant kan je niet zonder de app ivm instellen van standje 2 (in ieder geval bij de oude omni). Dus vandaar mijn (open) vraag.
Plaats reactie