6 september: Stromer Universe Public Day Belgium

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Op zondag 6 september 2020 organiseert Stromer van 9-17u de "Public Day of the Stromer Universe" in het Thor Park in Genk.
Get the Stromer Smile!

Discover the new Stromer models on the Public Day of the Stromer Universe and experience the advantages and the driving pleasure of Speed Pedelecs!

Find your perfect Stromer, test the different models on site and be among the first to ride the brand new ST2 Launch Edition with belt drive! Convince yourself of the advantages of e-mobility and feel the difference.
Stromer Universe Day.jpg
Stromer Universe Day.jpg (207.57 KiB) 3545 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Zijn daar techneuten en leidinggevende personen van Stromer (bij wie je problemen kan aankaarten) aanwezig of is dit een louter commercieel opzet ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Golvas schreef: 17 aug 2020, 19:34 Zijn daar techneuten van Stromer aanwezig of is dit louter een commercieel opzet ?
Het is natuurlijk een commercieel event, maar vanuit andere Stromer events waar ik ben geweest weet ik dat de Stromer Benelux organisatie dermate klein is dat het hele Stromer team op zo'n evenement meehelpt, dus ook de techneuten. Gewoon even rondvragen wie wie is.

Meestal is ook de andere "directeur" van Stromer, Tomi Viiala, bij dit soort activiteiten aanwezig. Die trekt aan heel, heel veel touwtjes. Dus als je met iemand wilt bomen over de gang van zaken, zou ik hem aanspreken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb als eigenaar van het Stromer Forum een uitnodiging van Stromer AG ontvangen voor dit event.

Omdat Stromer dit jaar niet op Eurobike staat, is dit dé kans om te zien wat Stromer voor volgend seizoen van plan is, en ook mijn contacten daar weer eens aan te halen.

Als jullie vragen, opmerkingen hebben waarvan je wil dat ik die bespreek met Stromer, of foto-verzoekjes, laat maar weten.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik zal aftrappen:

Foto's/tests:

- Testrit op de nieuwe ST2.
- Foto's van de nieuwe ST2.
- Foto's van dat andere nieuwe model waar geruchten over zijn, maar waarover nog niks gepubliceerd mag worden.
- Testrit op dat nieuwe model (al verwacht ik een nog niet berijdbaar prototype uit de 3D printer).

Vragen aan Stromer:

- Hoe staat het met de plannen voor meer accu-capaciteit?
- Hoe staat het met het sneller leveren van onderdelen aan Stromer-dealers? (Vandaag besteld = morgen in huis voor alle Stromer dealers, ongeacht hun omzet.)
- Wat is Stromer van plan om de onbetrouwbare levertijden en gebrekkige communicatie die elk seizoen bij drukte opnieuw ontstaan te verbeteren?
- Klanten die instappen op een nieuw model krijgen vaak te maken met kinderziektes die er in latere batches uitgehaald worden. Wat gaat Stromer doen aan het feit dat de eerste klanten voor een nieuw model zich beta-tester voelen?
- Wat is er aan de hand met de TMM-sensor in m.n. de ST3 dat deze zo vaak vervangen moet worden? (Meer dan alleen erg gevoelig voor het aandraaimoment.)
- Waarom verloopt het de BT koppeling met de new ST1 vaak stroef?
- Wat onderneemt Stromer tegen de lak die van de motor afbladdert?
- Houdt Stromer de concurrentie in de gaten en wat vinden ze daarvan?
- Komt er een Stromer met riem en PINION C1.12?
- Gaan de achterwiellagers van de new ST1, ST3, ST5 en aankomende modellen wel langer mee dan 20 a 25k km?

Aanvullingen?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Volgens mij volstaat dit bijna, als je tenminste voor de jaarwisseling een antwoord wil op al je vragen ... :mrgreen:

(grapje hé, wie nog vragen heeft : post ze !)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Golvas schreef: 28 aug 2020, 19:20 als je tenminste voor de jaarwisseling een antwoord wil op al je vragen
Dan heb je mij nog nooit bezig gehoord :mrgreen:

Maar het is zeker waar: als er heel veel vragen komen zal ik ze waar mogelijk bundelen, en kom ik misschien niet aan alles toe. Ik wil het gesprek sowieso ook leuk houden (dus zeker niet alleen klagen) en er goede contacten aan over houden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Waarom is er geen ST1 en straks nieuwe ST2 in 22"?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Goeie.

Ga maar samen met mij in Genk naast zo'n nieuwe ST2 in maat L staan. Dan geloven ze bij Stromer misschien weer dat maat XL relevant is. (Voor mij persoonlijk niet, maar dat ik met mijn 1,64m prima op een ST1 maat L pas blijft vreemd.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ocra

Stromeur schreef: 28 aug 2020, 19:08 - Gaan de achterwiellagers van de new ST1, ST3, ST5 en aankomende modellen wel langer mee dan 20 a 25k km?

Aanvullingen?
Die levensduur is opzich niet gek. Alleen de kosten van vervanging van een slijtage onderdeel moet in verhouding staan met onderdeel zelf. Ofwel fietsenmaker kan het zelf ofwel er komt een regeling vanuit stromer.
Plaats reactie