VanMoof commercial van de Franse buis gehaald

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het klopt dat de pioniers en early adaptors bijna altijd de prijs betalen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ocra

+/- schreef: 02 jul 2020, 21:56
FreddyH schreef: 01 jul 2020, 14:56
Slowracer schreef: 01 jul 2020, 14:50 Kan het niet helpen, maar ik moest meteen aan de Tesla's denken toen ik dit las. Zie ook https://www.autovisie.nl/nieuws/kwalite ... j-d-power/
Wat me in dat verhaal erg opvalt is dat met name de dure merken slecht scoren en dat rammeltjes en piepjes ook meegenomen worden. Mijn conclusie: kopers van een Kia accepteren meer rammeltjes dan kopers van een dure bak en klagen dus minder snel (best wel een open deur eigenlijk).
Het is vooral te wijten aan de vernieuwende technieken in het duurdere segment. Zo scoort Dacia bijvoorbeeld erg goed door het gebruik van verouderde maar bewezen techniek.
Met daarbij enorme hoge afschrijving en hoge reparatie kosten. Netto gezien is een a merk goedkoper als je de verkoopwaarde meeneemt.
Koegger
Pro
Pro
France
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 jul 2019, 15:06
Locatie: Genève et alentours

Ban deze advertentie dan ook maar .... not!


En er mag nog veel aan marketing gedaan worden en de kwaliteit van hun product questionable (maar dat vind ik net zo van mijn stromer prijs/kwaliteit gezien), toch ook focus op hun sterke punten


Ook hun hunt reports waarbij ze gestolen fietsen terughalen vind ik entertaining.

En verder vingers kruisen dat steeds meer steden fietsen blijven integreren, een echte plaats geven.
Blijven lobbyen zou ik zeggen!!
st1x 17” ocean, 983kwh batterij, juli 2019
ocra

Edgecrusher schreef: 01 jul 2020, 14:55 Het fileprobleem vind ik een goed argument.
Die rokende schoorstenen en ambulance snap ik niet zo goed en zijn weinig relevant.
De grote vraag is natuurlijk is er wel een file probleem? Uit verschillende onderzoeken zou je kunnen herleiden dat er helemaal niet is of nihil is en zeker niet tot verhouding staat tot het geld wat naar asfalt gaat. Het probleem wordt vooral gecreëerd door bepaalde (pro) auto (branche) vereniging / mensen. Om dit in breder perspectief te plaatsen kan ik je De recht van de snelste van de Correspondent van harte aan bevelen.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

ocramarco schreef: 07 jul 2020, 10:19 De grote vraag is natuurlijk is er wel een file probleem? Uit verschillende onderzoeken zou je kunnen herleiden dat er helemaal niet is of nihil is en zeker niet tot verhouding staat tot het geld wat naar asfalt gaat. Het probleem wordt vooral gecreëerd door bepaalde (pro) auto (branche) vereniging / mensen. Om dit in breder perspectief te plaatsen kan ik je De recht van de snelste van de Correspondent van harte aan bevelen.
Uiteraard is er een file probleem. Wij als mensen vinden welliswaar van niet omdat we over het algemeen zo prettig mogelijk gaan wonen op (gemiddeld) max 40 minuten reistijd van het werk. Maar dat we met z'n allen dode dinosaurussen aan het verbranden zijn terwijl we in die file staan heeft wel flink impact... Bij mij klinkt dat als een probleem :mrgreen:

Het wordt tijd dat we *minder* asfalt gaan creeren (voor auto's) en meer ruimte gaan laten voor natuur, voetgangers en fietsers. Minder asfalt voor auto's is namelijk het enige wat werkt om minder files te krijgen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
ocra

Op deze manier ben ik het helemaal met je eens :mrgreen:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

:hy:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Verrassende commercial VanMoof na verbod in Frankrijk

Vandaag lanceert VanMoof een nieuwe verrassende campagne, die richt zich op de positieve veranderingen die de toename van fietsgebruik teweeg zal brengen in steden wereldwijd. Nadat een eerdere controversiële tv-spot in Frankrijk werd verboden, neemt de Britse illustrator Jim Stoten de kijker nu mee op een droomtocht.
Lees hier het volledige artikel:

https://www.tweewieler.nl/elektrische-f ... tent=Email

Dit is de nieuwe spot:

Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Ik had toch ook echt wel een fileprobleem hoor. Of wellicht een probleem met de file.
Voor Corona het verkeer grotendeels deed verdwijnen (inmiddels weer voor 80% terug volgens mij) deed ik er in Leiden vaak genoeg bijna een uur over om vanaf het Bioscience Park naar de A4 te komen. In die tijd ben ik op nu op de fiets al thuis of bijna thuis.

Verder ben ik zelf niet op de hoogte van de VanMoof kwaliteit, maar als ik voornamelijk stedelijk zou rijden van de ene kant van A'dam of Utrecht ofzo naar de andere kant. Dan zou ik de VanMoof toch prefereren boven de Stromer volgens mij, je kan toch niet op hoge snelheid rijden met alle verkeerslichten en het andere verkeer.

En wat een eikels zijn die Fransen toch weer :lol: . Wel leuk voor VanMoof, allemaal extra gratis reclame.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

VanMoof heeft weer een nieuwe :)


Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie