Test SP’s zonder Stromer?

Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Stromer doesn't care denk ik... die fietsen verkopen zichzelf.
Ze weten waarschijnlijk ook dat ze er nooit met de hoofdprijs aan de haal gaan omdat ze quasi compromisloze fietsen maken en hun doelgroep vrij specifiek is (niet klein, maar wel heel specifiek: voorkeur gevend aan snelheid, power & actieradius en verder geen nood aan comfort en toeters en bellen). , dan beter gewoon helemaal niet in de lijst opgenomen worden denk ik.
Die prijzen worden meestal gewonnen door fietsen die in spreidstand gaan staan om aan alles een beetje tegemoet te komen en nergens echt in uit te blinken. Heel vreemd dat Klever dit gewonnen heeft, want die zijn ook vrij radicaal en met 7500 euro onmogelijk budgetvriendelijk te noemen.
ST3 black 983wh
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Die PINION C1.12 maakt de Klever tot de winnaar. Ze weten bij het AD ook dat dit een prijzige oplossing is, maar wel eentje waar veel SP'ers om zitten te springen. Verder is de X-Speed - op het design van het frame na (moet je van houden) - een prima allemansvriend. Meer dan de gemiddelde Stromer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Ivo3.4
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 jun 2020, 03:00

Valt mij ook op dat alle geteste SP voorvering hebben
Stromer ST2 Sport 2015, Stromer ST1 Sport 2017 ,matt black, cane creek thudbuster st.
ocra

Bram Roose schreef: 25 jun 2020, 11:15 Stromer doesn't care denk ik... die fietsen verkopen zichzelf.
Ze weten waarschijnlijk ook dat ze er nooit met de hoofdprijs aan de haal gaan omdat ze quasi compromisloze fietsen maken en hun doelgroep vrij specifiek is (niet klein, maar wel heel specifiek: voorkeur gevend aan snelheid, power & actieradius en verder geen nood aan comfort en toeters en bellen). , dan beter gewoon helemaal niet in de lijst opgenomen worden denk ik.
Die prijzen worden meestal gewonnen door fietsen die in spreidstand gaan staan om aan alles een beetje tegemoet te komen en nergens echt in uit te blinken. Heel vreemd dat Klever dit gewonnen heeft, want die zijn ook vrij radicaal en met 7500 euro onmogelijk budgetvriendelijk te noemen.
Denk dat Stromer echt moet uitkijken, toen ik mijn ST1x2017 kocht staken ze echt met kop en schouders bovenuit en was dit zo ongeveer de enige fiets die 15k km per jaar (hele jaar door) aan kon. Dat is zeker niet meer zo. Ik ben heel benieuwd naar oordeel van Stromeur aangezien zij echt wel de fiets der fietsen van Stromer heeft (ST2s). Enige + is dat Stromer heel coulant is met garantie. Ik vermoed zomaar dat ze op termijn Product as a Service aan gaan bieden om te onderscheiden.
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1593
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

ocramarco schreef: 22 jul 2020, 08:18 Enige + is dat Stromer heel coulant is met garantie. Ik vermoed zomaar dat ze op termijn Product as a Service aan gaan bieden om te onderscheiden.
Goed dat garantie er is maar beter is om de garantie niet nodig te hebben...
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

PAAS is zo gek nog niet met af en toe instortende achterwielmotoren. Noodzakelijk is dan een goed werkend en professioneel dealernetwerk. De tenenkrommende berichten die af en toe toch nog voorbijkomen laten zien dat het nog niet bij elke FM zover is. Een aantal FM gedraagt zich nog als fietsenverkoper terwijl eigenaars die de SP als woon-werk vervoermiddel hebben behoefte hebben aan mobiliteit. Als je de SP om welke reden dan ook bij de FM moet laten staan wil je o.a. passend vervangend vervoer
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
ocra

Behalve het goede dealer netwerk en de snelheid heb ik soms al het idee dat ik in een (onbetaalde) PaaS zit.
Plaats reactie