Gratis een week een Speed Pedelec proberen

Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Tot en met februari 2020 zijn de speed pedelecs te proberen via onderstaande uitgiftepunten:
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Scherp gezien. Moet een foutje zijn in de tekst.
Overeenkomst is pas net afgesloten.
Ik stuur dit gelijk door naar de aanbieders zodat ze dit recht kunnen trekken :ay
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Al een reactie gekregen...
Actie is van 1 maart t/m 31 augustus 2020.
Website wordt aangepast.
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
Marco bijna Stromer
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2020, 20:41

Dank voor de tip. Ik heb me ingeschreven. Fiets wordt een DutchID HS uit 2018.

Doel voor mij is om te kijken welke reistijd het wordt op mijn WW-traject. Op mijn huidige fiets 1hr10minop 25 km. Geen ondersteuning, gewoon trappen.

Keuze voor Stromer is wel gemaakt.......nog even wachten op introductie mobiliteitsplan bij werkgever.
Stromance
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 jan 2020, 20:40
Locatie: Midden Nederland

Ik doe mee aan deze actie en krijg half maart een mooie witte 17 inch ST3 op proef :bp:
Als het stromeren in real life net zo geweldig is als ik heb ervaren tijdens twee korte proefritten, word ik de nieuwe eigenaar.
Twee weken wachten duurt best lang..
Witte ST3 met langer spatbord tegen de blub, verend zadel voor mijn algeheel welzijn, handige tassen en DIY running lights om richting aan te geven :D

Woonwerk ritten 4 a 5 keer per week tussen 12 en 25 km enkele reis en vele omwegen voor de fun! :hy:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Een goeie Stromer dealer geeft sowieso wel vijf dagen een demo mee om deze te testen op je ww-route. Maar prima dat in dit geval de overheid en commercie de handen ineen slaan. Win-win-win voor iedereen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Zoran
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 196
Lid geworden op: 22 okt 2019, 20:10
Locatie: Wijchen

Marco bijna Stromer schreef: 28 feb 2020, 21:04 Dank voor de tip. Ik heb me ingeschreven. Fiets wordt een DutchID HS uit 2018.

Doel voor mij is om te kijken welke reistijd het wordt op mijn WW-traject. Op mijn huidige fiets 1hr10minop 25 km. Geen ondersteuning, gewoon trappen.

Keuze voor Stromer is wel gemaakt.......nog even wachten op introductie mobiliteitsplan bij werkgever.
Mijn vrouw heeft vorig jaar ook een DutchID kunnen testen via haar werk. Wat een knakenfiets was dat: Je kon er net 43 mee, de banden en het frame leken niet aangepast op hoge snelheden, het traploze schakelsysteem werkte voor geen meter en de accu redde nog geen 30 km. Je bent gewaarschuwd. Met een Stromer rijd je in ieder geval een paar minuten sneller op een stuk van 25 km (ikzelf rijd dat ongeveer in 40 minuten).
Laatst gewijzigd door Zoran op 03 mar 2020, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Stromer ST1 2019, rood
Marco bijna Stromer
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2020, 20:41

Zoran schreef: 02 mar 2020, 09:23
Marco bijna Stromer schreef: 28 feb 2020, 21:04 Dank voor de tip. Ik heb me ingeschreven. Fiets wordt een DutchID HS uit 2018.

Doel voor mij is om te kijken welke reistijd het wordt op mijn WW-traject. Op mijn huidige fiets 1hr10minop 25 km. Geen ondersteuning, gewoon trappen.

Keuze voor Stromer is wel gemaakt.......nog even wachten op introductie mobiliteitsplan bij werkgever.
Mijn vrouw heeft vorig jaar ook een DutchID kunnen testen via haar werk. Wat een knakenfiets was dat: Je kon er net 43 mee, de banden en het frame leken niet aangepast op hoge snelheden, het traploze schakelsysteem werkte voor geen meter en de accu redde nog geen 30 km. Je bent gewaarschuwd. Met een Stromer rijdt je in ieder geval een paar minuten sneller op een stuk van 25 km (ikzelf rijd dat ongeveer in 40 minuten).
Dank voor de waarschuwing. Het is maar voor een paar daagjes. Des te gemotiveerder hoop ik straks op een Stromer te stappen. Blijven alleen nog maar de risico’s over van een TMM-sensor, slechte contacten van de controler, schorre toeter, kromtrekkende klep, te kort spatbord, diverse foutmeldingen, leeglopende accu’s en haperende accuklep... :D
Stromance
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 jan 2020, 20:40
Locatie: Midden Nederland

Ik heb de ST3 inmiddels 5 dagen mogen uitproberen en ik vind het geweldig! Ik zal waarschijnlijk de langzaamste Stromeraar ever worden, want ik moet wennen aan de combinatie van snelheid, verkeer, krappe bochten, wegdek, zijwind en verdwalen. Maar 35 km per uur rijden is ook leuk en voelt momenteel comfortabel voor mij. Op de weg reed ik wel 45 maar vanwege de groene kentekenplaat op de demofiets bleek dat verwarrend voor automobilisten.
Ik vond de fiets vooral zwaar, bijna de helft van mijn gewicht, maar ook veilig met goede remmen.
Ik heb in 5 dagen meer dan 200 km gestromerd, waarbij ik hoofdzakelijk last kreeg van pijnlijke zitbotjes en ik heb na afloop van mijn avonturen lichte spierpijn, maar dat lijkt me niet zo gek; ik ben vrouw en 50 plus en geen getrainde wielrenner.
Ik heb goed geluisterd naar alle adviezen op het forum, zoals schakelen, niet te zwaar trappen, anticiperen, remmen uitproberen en durf het wel aan, zij het met lagere snelheid dan voor jullie gebruikelijk is.
Zijn er meer voorzichtige beginners op het forum en hebben jullie tips of ervaringen?
Ik wil wel een verende zadelpen op de fiets, want op klinkerwegen werd mijn tandsteen gratis verwijderd door het klapperen. :D
Witte ST3 met langer spatbord tegen de blub, verend zadel voor mijn algeheel welzijn, handige tassen en DIY running lights om richting aan te geven :D

Woonwerk ritten 4 a 5 keer per week tussen 12 en 25 km enkele reis en vele omwegen voor de fun! :hy:
Plaats reactie