de speed-pedelec is een sensatie

Plaats reactie
busje64
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 feb 2019, 10:17
Locatie: Leek

ST1X 2019 Oceanblue, verende voorvork, verende zadelpen en natuurlijk de handige snufjes van van Zijp!
Gebruikersavatar
Okkiesenior
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 mei 2019, 11:34
Locatie: Rotterdam

De uitlener van de speed pedelec was Jannemieke hoogstwaarschijnlijk vergeten te vertellen dat ze niet op het fietspad mag rijden. Want ze schakelde terug naar 25 km/h in de stad.
ST1X model 2018 orange
RikC
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 266
Lid geworden op: 26 mei 2019, 14:02
Locatie: Nijmegen
Merk SP: Even geen SP
Km-stand: nvt

Of vond gewoon, net zoals velen, dat de wetgeving niet ideaal is.

De eenheidsworst brommerregelsaus die nu over de speed-pedelec wordt uitgerold daar wordt ik in ieder geval niet gelukkig van.
Even geen SP, voorheen blije ST3 rijder maar daar mag je helaas geen kinderen mee vervoeren :bh:
Gebruikersavatar
Okkiesenior
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 mei 2019, 11:34
Locatie: Rotterdam

Ik wordt niet gelukkig van bromfietspaden. Slalommend tussen niet oplettende fietsers.
ST1X model 2018 orange
Robot Santa
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 177
Lid geworden op: 29 aug 2019, 10:44
Locatie: Nijmegen

Okkiesenior schreef: 02 okt 2019, 16:10 Ik wordt niet gelukkig van bromfietspaden. Slalommend tussen niet oplettende fietsers.
Ik heb met mijn velomobiel steeds meer hetzelfde. Ik ga steeds liever tussen de autos als dat op die plek kan en ik de energie heb om 40-45 te rijden. Dat heeft er vast mee te maken dat ik steeds meer de energie heb om lange stukken zo hard te rijden.
(Overigens: met mijn velomobiel mag men kiezen in Nederland kiezen wegens paragraaf 1, artikel 5, lid 4)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Okkiesenior schreef: 02 okt 2019, 16:10 Ik wordt niet gelukkig van bromfietspaden. Slalommend tussen niet oplettende fietsers.
Ligt eraan waar. Ik heb hele stukken brom/fietspad van 3-4 meter breed waar ik op een stuk van 4 km 2 fietsers tegenkom. Niks aan de hand daar...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie