Appen...

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Oh echt @films? Zal me een mooi werkje zijn, want het rijgedrag van die mensen is zo verschrikkelijk dat ik er liefst zo snel mogelijk voorbij wil, maar het soms niet eens durf.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

In '68 was het op het witte doek nog SF, maar ze zijn er nu zeker wel.
Het boek "La Planète des singes" is verfilmt en is "The planet of the apes" geworden.
Het is geëvolueerde tot appende apen.
quacktop
Pro
Pro
Berichten: 50
Lid geworden op: 08 jan 2019, 20:22
Locatie: De Kempen

Stromeur schreef: 24 jul 2019, 20:11
quacktop schreef: 23 jul 2019, 12:24 (met draaiende dashcam)
Dat kan wel, ook als de motor uit staat. Er zijn dashcams met bewegingssensor, die beginnen automatisch te filmen als er iets in de buurt van je auto gebeurt, zodat ook dieven gefilmd worden, 's nachts b.v.
Wist niet dat die er ook al zijn, van Tesla weet ik het wel, dacht dat die altijd gevoed werden door 12v sigaretten aansluiting.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

quacktop schreef: 25 jul 2019, 08:51 Wist niet dat die er ook al zijn, van Tesla weet ik het wel, dacht dat die altijd gevoed werden door 12v sigaretten aansluiting.
Bij mij doet die 12V sigaretten aansluiting het altijd, is dat bij jou niet zo? :bn:
(zolang de accu prik heeft uiteraard)
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
quacktop
Pro
Pro
Berichten: 50
Lid geworden op: 08 jan 2019, 20:22
Locatie: De Kempen

FreddyH schreef: 25 jul 2019, 08:59 Bij mij doet die 12V sigaretten aansluiting het altijd, is dat bij jou niet zo? :bn:
(zolang de accu prik heeft uiteraard)
Zover ik weet niet, volgens mij begint de telefoon pas te laden als óf de motor aanstaan óf het contact in "Acc." stand staat. :? Rijd niet zoveel meer in de auto gezien ik een Stromer heb voor WW.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik rijd ook niet veel auto, zelfs zonder een Stromer te hebben :mrgreen:

Maar ik weet dat in de vakantie mijn camping koelkast achterin de auto aanblijft ook al staat de auto niet op contact. Ik besef me nu wel dat dit de aansluiting bij de achterbank is, ik weet niet of die in het dashboard ook aan blijft...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
RudydG
Expert
Expert
Berichten: 147
Lid geworden op: 12 mar 2019, 19:22

quacktop schreef: 25 jul 2019, 08:51
Stromeur schreef: 24 jul 2019, 20:11
quacktop schreef: 23 jul 2019, 12:24 (met draaiende dashcam)
Dat kan wel, ook als de motor uit staat. Er zijn dashcams met bewegingssensor, die beginnen automatisch te filmen als er iets in de buurt van je auto gebeurt, zodat ook dieven gefilmd worden, 's nachts b.v.
Wist niet dat die er ook al zijn, van Tesla weet ik het wel, dacht dat die altijd gevoed werden door 12v sigaretten aansluiting.
Mijn 2 jaar oude dashcams (2, een voor en een achter), draaien altijd, maar nemen enkel op als er beweging is, of als er een schok is. (ik geloof 10 sec voor en na de "impact") Heeft me al een aantal keer geholpen om iets uit te zoeken. is gewoon en extra draadje naar een vaste +, en een goede dashcam heeft accubewaking, zodat de accu niet leeg getrokken kan worden.
Plaats reactie