Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
FreddyH schreef: ↑25 mar 2019, 21:27...de weg zo ingedeeld dat sneller dan 30 km/h gewoon onpraktisch is (veel bochten, veel zijstraten van rechts, rotondes, ... maar geen drempels en chicanes...
Sorry, maar hier ben ik het helemaal niet mee eens. Ik heb veel liever flink wat camera’s die op snelheid handhaven. Snelheidsboete binnen 10 min in de mailbox, extra signaal via sms of whatsapp. Papieren versie de volgende dag op de deurmat. Lik op stuk beleid dus. In de wereld van voortschrijdende IT wordt dit steeds eenvoudiger te realiseren.
Over de kosten: die heeft de overheid er binnen no-time uit. Als het gedrag op bepaalde plekken is veranderd, dan de extra camera’s verplaatsen naar plekken waar verhoogde handhaving nodig is.
FreddyH schreef: ↑25 mar 2019, 21:27...de weg zo ingedeeld dat sneller dan 30 km/h gewoon onpraktisch is (veel bochten, veel zijstraten van rechts, rotondes, ... maar geen drempels en chicanes...
Sorry, maar hier ben ik het helemaal niet mee eens. Ik heb veel liever flink wat camera’s die op snelheid handhaven. Snelheidsboete binnen 10 min in de mailbox, extra signaal via sms of whatsapp. Papieren versie de volgende dag op de deurmat. Lik op stuk beleid dus. In de wereld van voortschrijdende IT wordt dit steeds eenvoudiger te realiseren.
Over de kosten: die heeft de overheid er binnen no-time uit. Als het gedrag op bepaalde plekken is veranderd, dan de extra camera’s verplaatsen naar plekken waar verhoogde handhaving nodig is.
Dat doet denk ik ook veel meer. Aan die 30 gaan maar weinige zich houden. En op sommige stukken is het ook niet reeel omdat te eisen van de weggebruiker.
Je kan je stromer ook wel weer inleveren als je niet harder mag dan 30....
Gewoon aanpakken die gebruikers die te hard gaan en bv. te veel bumperkleven.
Maar overheidsprojecten met ICT....dan duurt dat nog wel even.