Onderzoek Bike Campus Brabant (Gemeente Tilburg)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
iMart
Pro
Pro
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 dec 2017, 12:30

Zijn er SP-bezitters die in de buurt wonen van Breda/Tilburg? Wellicht wil je dan meedoen aan dit onderzoek:

AirMart.One - ST1 X SPORT Charcoal 983 Wh 2x55 ww - Blinker + laser.
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Ben geïnteresseerd maar zie geen link in jouw post?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dit bericht is geplaatst op de Facebook groep Speed-pedelec Groep der Lage Landen. Dit is het volledige bericht:
Beste mensen,

In samenwerking met Bike Campus Brabant (initiatief van Gemeente Tilburg) ben ik samen met een aantal andere studenten aan het kijken hoe we mensen kunnen motiveren om de fiets naar het werk te pakken in plaats van de auto. De High Speed Pedelec wordt hierin door Bike Campus als vooruitstrevend gezien en wij willen graag weten hoe mensen over deze soort fiets denken. Hierin zijn wij op zoek naar mensen die al ervaring hebben met een, zoals wij het noemen, HSP. Wij zouden graag een aantal HSP-rijders willen spreken over hun ervaringen en motivaties rondom een HSP.

Mijn vraag daarom aan jullie of er hier misschien mensen zijn uit de buurt van Breda of Tilburg die morgen of donderdag tijd en zin hebben om een klein gesprekje met mij te hebben. Hierin zal ik je wat gaan vragen over de ervaring en motivatie rondom de HSP. Het zou ons erg helpen in ons verdere onderzoek.

Alvorens bedankt!
In zijn bericht staan geen contactgegevens. Als je lid bent van deze FB groep dan zou ik daar een reactie plaatsen, of hem anders rechtstreeks benaderen via FB.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Speeddevil
Pro
Pro
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 aug 2017, 22:55

Ik ben ook geïnteresseerd.
Speeddevil
Pro
Pro
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 aug 2017, 22:55

Niet goed gelezen, excuses, stuur wel FB.
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Was ik net fb aan het afbouwen moet ik er weer op :bu:
Gebruikersavatar
iMart
Pro
Pro
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 dec 2017, 12:30

Als je op het Facebook logo, rechts boven in, klikt in het bericht dan kom je op de pagina.
AirMart.One - ST1 X SPORT Charcoal 983 Wh 2x55 ww - Blinker + laser.
Plaats reactie