Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

wimvanc
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 dec 2020, 07:41
Locatie: Beerzel
Merk SP: Stromer ST3

Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum en volledig leek op gebied van stromers, weet wel dat er verschillende modellen bestaan :D .
Zal straks wat vragen stellen :oops:
.....__o
.._ \<_
(_)/(_)
ST3 2019 🔋983 Wh :: 🏠-🏢 20 ㎞. :: ⏱ ~30 min
Gebruikersavatar
Devilskiss
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 dec 2020, 13:07
Locatie: Mechelen
Merk SP: Stromer
Km-stand: 0

Goeiemiddag,

mezelf even kort voorstellen... ik ben Kenny en kom uit regio Mechelen (België). Ik heb onlangs mijn eerste Speed Pedelec gekocht (ttz het is een leasing via mijn werkgever). Ik ben gegaan voor de ST2 Launch Edition.

Verwachtte leverdatum is 30/12... de nummerplaat is aangevraagd... :cool2:

De reden voor de aankoop is mss licht anders dan voor sommige hier op het forum. Ik woon slechts 5km van mijn werk dus echt noodzakelijk wegens grote afstand of files is de fiets niet voor mij. Maar ik ben zelf een fietser (racefiets/MTB) en ik neem mijn fietsen ook altijd mee op vakantie naar Spanje. Het plan is dat mijn vriendin dan mee kan rijden als ik met de racefiets ritjes maak.. Dan voel ik me minder schuldig als ik op een zondag een halve dag weg ben... :D

Grtjs,
Kenny
tim r
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 nov 2020, 12:19
Merk SP: Stromer st1

@kenny ik heb ook net een speedpedelec gekocht . Hoofddoel woon-werkverkeer , maar in de zomer ga ik hetzelfde als jij doen. Vrouw op de speedpedelec en ik op de racefiets. :cool2:
JWvdH
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2020, 19:41
Locatie: Zoetermeer

Hallo, na enige tijd dit forum als gast bezocht te hebben vond ik het tijd worden om mij maar eens aan te melden. Ik ben heel leven al een enthousiast recreatief fietser, en gebruik mijn fiets voor woon-/werkverkeer. Ik heb dat altijd gedaan op een Koga Miyata, eerst een met een derailleur en de laatste tien jaar met een Rohloff-naaf. In totaal fiets ik zo'n 5000 km per jaar. Helaas heb ik beginnende artrose in één van mijn knieën, waardoor langere tochten er niet meer in zitten. Ook worden de pijnklachten in de loop van de week erger. Daarom ben ik mij nu aan het oriënteren op een speed pedelec. En waar zou ik dat beter kunnen doen dan op dit geweldige forum. Ik zie veel activiteit, informatieve bijdragen en een plezierige sfeer!
Remmy
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2020, 20:18
Locatie: Achterhoek
Merk SP: Stromer ST1 2020

Hoi, ik ben Marnix uit de Achterhoek, sportief, vroeger veel wedstrijden gefietst bij de amateurs A en sinds vandaag bezitter van en Stromer ST1 2020. Deze heb ik gekocht bij Stenis in Warnsveld.
In het voorjaar heb ik een Giant Quick E 2019 van een vriend overgekocht om naar mijn werk te fietsen. En om af toe wat te toeren ook. Ik was meteen overtuigd! Ik begon alleen wat pech ermee te krijgen (scheurtjes in de velg, kunststof wat spontaan begon te barsten)en het zat me niet lekker. Trouwens nog wel garantie maar toch... Dus op jacht naar een Stromer, want die vriend had er ook een en ik dacht dat is ff wat anders zeg! Nou ja een goede deal kunnen maken bij Stenis en nu heb ik er dus een. Erg blij mee, fietst echt anders dan de Giant.
Was al wel een beetje aan het lezen op dit forum maar dacht, nu stel ik me maar eens voor.
Groet, Marnix
Zoever
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jul 2020, 19:16

Ik ben aan enkele maanden wat aan het meelezen dus tijd om mezelf even voor te stellen.
Na jaren wikken, wegen en vergelijken besloten een mtb cycletech code45 te kopen voor woon werk verkeer. Het is de bedoeling dat de fiets de tweede auto (opel Astra 1998) gaat vervangen als deze het begeeft.
Tot vorige week deed ik woon werk 15 km met gewone fiets maar tijdswinst en tegenwind waren factoren om over te stappen naar een speed pedelec (die morgen afgehaald mag worden) .
Verder redelijk fanatieke geocacher, grote passie voor metal en Pink Floyd en druk bezig een droomsauna aan het bouwen in de tuin die hopelijk binnenkort af is.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Zoever schreef: 22 dec 2020, 08:16 grote passie voor metal en Pink Floyd
Goede smaak :ay
Welkom!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Proficiat met je aanschaf, veel veilige en plezierige km's gewenst!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zoever schreef: 22 dec 2020, 08:16 die morgen afgehaald mag worden
Welkom! Het lijkt erop dat de leveringen van de MTB Cycletechs eindelijk op gang komen, dat is een jaar lang wel anders geweest. Ben benieuwd naar je ervaringen!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Zoever
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jul 2020, 19:16

Bedankt. Ja heeft wel tijdje geduurd. Hopelijk was het het wachten waard.
Plaats reactie