Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Helaas is dat waar :bh:
Is een Qwic RD10 Speed of RD11 Speed iets voor je? Ik weet alleen niet hoe je houding daarop is, maar is een kwestie van proberen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Richard_1980L schreef: 11 jun 2019, 09:47 Bedank voor jullie info,
Ik heb gisteren op een st1x gezeten in een winkel...het is niet voor mij. Ik zit veel te ver voorover.
Hebben jullie nog andere tips?
Alleen op gezeten, of ook echt een stuk gefietst? Het kan namelijk even wennen zijn deze ATB zit-positie.
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

J3R schreef: 11 jun 2019, 19:26
Richard_1980L schreef: 11 jun 2019, 09:47 Bedank voor jullie info,
Ik heb gisteren op een st1x gezeten in een winkel...het is niet voor mij. Ik zit veel te ver voorover.
Hebben jullie nog andere tips?
Alleen op gezeten, of ook echt een stuk gefietst? Het kan namelijk even wennen zijn deze ATB zit-positie.
Het punt is denk ik niet de ATB zit-positie, maar dat Richard_1980L 2m groot is. Dan hang je met een 22" ST1x bijna met je schouders recht boven je stuur... ik vind dat zelf 3x niks, vandaar dat ik een 24" fiets heb met daarop nog een stuurpen verhoger (ik ben 1.98m lang). Maar zoals al geschreven: de Bulls Green Mover E45 is helaas niet meer nieuw te koop. Doodzonde wat mij betreft.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Bangalore
Pro
Pro
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 jun 2019, 21:35

Hoi allen!
Binnenkort ben ik net als jullie Strömer rijder.
Ik heb net m’n R&M Cruiser HS verkocht om plaats te maken voor een ST3, die ik via m’n werkgever kan leasen.
De dealer heeft een wit exemplaar voor me gereserveerd (was op stock). Het is nog even wachten op het leasecontract.
Daarna dienen de opties (bodyfloat, Urban comfort stem, comfort stear, trailer plate en tassen) nog geplaatst te worden. Een extra lader heb ik ook nog bijgenomen.
Ik kijk er al naar uit om de 41km enkel woon-werk af te leggen. Hopelijk gaat het wat vlotter dan met de Cruiser, en kan ik binnenkort enkele positieve ervaringen met jullie delen!
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Bangalore schreef: 11 jun 2019, 22:18 Hoi allen!
Binnenkort ben ik net als jullie Strömer rijder.
Ik heb net m’n R&M Cruiser HS verkocht om plaats te maken voor een ST3, die ik via m’n werkgever kan leasen.
De dealer heeft een wit exemplaar voor me gereserveerd (was op stock). Het is nog even wachten op het leasecontract.
Daarna dienen de opties (bodyfloat, Urban comfort stem, comfort stear, trailer plate en tassen) nog geplaatst te worden. Een extra lader heb ik ook nog bijgenomen.
Ik kijk er al naar uit om de 41km enkel woon-werk af te leggen. Hopelijk gaat het wat vlotter dan met de Cruiser, en kan ik binnenkort enkele positieve ervaringen met jullie delen!
Welkom Bangalore.

Mooi dat je snel al kunt gaan stromeren (zonder dubbele punt) omdat de fiets reeds op voorraad is. ik vroeg me af wat is een trailer plate?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

jjj schreef: 11 jun 2019, 22:23 ik vroeg me af wat is een trailer plate?
Een bevestiging voor een aanhangertje?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Bangalore
Pro
Pro
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 jun 2019, 21:35

Bedankt!
Dat dubbele punt doet die vervelende autocorrect :-p
De trailer plate is een extra optie van Stromer om een aanhanger te bevestigen.
M’n vrouw en ik doen graag fietstochtjes met de hondenkar achter de fiets.
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Welkom Bangalore. Hoort op je aanhanger achter een SP ook een kentekenplaat te zitten?
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

mboelis schreef: 12 jun 2019, 00:41 Hoort op je aanhanger achter een SP ook een kentekenplaat te zitten?
En hoort die aanhangwagen dan - net zoals de SP die ervoor staat - dan ook voorzien te zien te zijn van reflectoren, achterlicht, stoplicht en nummerplaatverlichting ? :?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Bangalore
Pro
Pro
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 jun 2019, 21:35

Wel, niemand die het weet...
Reflectoren hangen er standaard op.
Ik rij al langer met een hondenkar achter een SP, zonder problemen.
Ook aanhangers achter scooters zitten in een grijze zone.
Plaats reactie