Probleem met update ST1

avrieswijk
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jan 2021, 13:53
Locatie: Terschelling

Bedankt Stromeur, ik zal later moeten gaan proberen want ik moet weer ff voor 3 weken naar mijn werk.
Gebruikersavatar
Commuterplus
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 jun 2020, 09:04
Locatie: AMERSFOORT

Na een mail aan de dealer ( die zei dat ik langs moest komen ) en daarna aan de fabriek, ging het upgraden pas werken. Het verband tussen die mails zie ik nog niet. Je moet de Stromer thuis minimaal 10 minuten online hebben met het internet, dus app aan, bluetooth aan en een goede verbinding. uiteindelijk komt hij dan met de melding voor een update. Die moet je ook nog weer bevestigen op de Stromer en op de telefoon en dan draait het. Daarna gebeurt datzelfde me de accu. Die heeft ook eigen software
Ik heb er twee, dus na de update ook de andere accu erin, weer wachten en ineens weer een update.
Ik heb dus met Stromer in Zwitserland gemaild, al mn info over softwareversies etc opgestuurd en ik kreeg een redelijk nietszeggend bericht terug. dat het daarna wel liep zou best kunnen voortkomen uit dat ze daar vinkjes hebben aangezet.....
Voor de update regelmatig verbindingsproblemen, nu nooit meer en de fiets loopt zeker 3 km harder voordat hij softwarematig afremt.
St1 met verende voorvork. Helm: Cortiva Smart Ride. Ortlieb reflecterende tassen. Samen Gezond app. Navigatie met google maps. goud accu en paarse accu. Start op vliegveld Soesterberg
avrieswijk
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jan 2021, 13:53
Locatie: Terschelling

Bedankt! Ik ga het over paar weken als ik weer thuis ben ff proberen.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik heb begrepen dat het nog altijd niet loopt zoals gewenst ... ging je al aan de slag met deze tip ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
avrieswijk
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jan 2021, 13:53
Locatie: Terschelling

Bedankt Golvas, die ga ik binnenkort even proberen. Hele goede beschrijving.
StroMarco
Pro
Pro
Berichten: 75
Lid geworden op: 03 mei 2020, 16:40
Locatie: NL

avrieswijk schreef: 02 mei 2021, 16:00 Bedankt Golvas, die ga ik binnenkort even proberen. Hele goede beschrijving.
Ik ben vanaf morgen een paar dagen op Terschelling. Mocht je er niet uitkomen, dan ik je helpen. Ik verblijf in Formerum..
ST1 Sport 2020 | 983 Wh | Redshift seatpost | Kinekt stem | 2x Ortlieb Backroller Classic
avrieswijk
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jan 2021, 13:53
Locatie: Terschelling

Ik heb je een pb gestuurd Marco
avrieswijk
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jan 2021, 13:53
Locatie: Terschelling

Yes, het is gelukt met het installeren van de update!
Wel dankzij de goede en geduldige hulp van Marco (StroMarco) die toevallig op vakantie bij ons op Terschelling is.
Het was evengoed nog een heel gedoe maar de ST1 gaat nu echt als een speer, hij trekt veel sneller op.
Nu maar hopen dat er niet snel weer een update komt :lol:
StroMarco
Pro
Pro
Berichten: 75
Lid geworden op: 03 mei 2020, 16:40
Locatie: NL

avrieswijk schreef: 05 mei 2021, 21:00 Yes, het is gelukt met het installeren van de update!
Wel dankzij de goede en geduldige hulp van Marco (StroMarco) die toevallig op vakantie bij ons op Terschelling is.
Het was evengoed nog een heel gedoe maar de ST1 gaat nu echt als een speer, hij trekt veel sneller op.
Nu maar hopen dat er niet snel weer een update komt :lol:
Fijn dat het gelukt is.

Ik zal mijn vakantie gewoon kort na de nieuwe software update plannen :D
ST1 Sport 2020 | 983 Wh | Redshift seatpost | Kinekt stem | 2x Ortlieb Backroller Classic
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Leuk, zo'n community :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie