Petitie "Stop de levensgevaarlijke speed pedelec-wetgeving"

Roofless
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 apr 2020, 22:42
Locatie: Hellevoetsluis
Merk SP: Stromer ST1
Km-stand: 1000

Een e bike heb ik ook maar gaat mij te langzaam. rij je altijd tegen het maximale
Het is net als met autorijden 90 % rijdt geen 100.
En zolang ik geen gevaar ben voor een ander zie ik geen belemmering.
Stromer ST1 Deep red, Kinekt zadelpen, Kinekt stuurpen
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Roofless schreef: 12 jun 2021, 12:54 En zolang ik geen gevaar ben voor een ander zie ik geen belemmering.
Het probleem is dat iedereen vindt dat-ie dat heel goed zelf kan bepalen, en toch ergeren fietsers zich helemaal kapot aan speed pedelecs die op het fietspad voorbij komen jakkeren. Maar dat zijn dan natuurlijk altijd anderen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 12 jun 2021, 13:18
Roofless schreef: 12 jun 2021, 12:54 En zolang ik geen gevaar ben voor een ander zie ik geen belemmering.
Het probleem is dat iedereen vindt dat-ie dat heel goed zelf kan bepalen, en toch ergeren fietsers zich helemaal kapot aan speed pedelecs die op het fietspad voorbij komen jakkeren. Maar dat zijn dan natuurlijk altijd anderen.
Het punt daar weer is dat de SPer zojuist van 45 terug is gegaan naar 30-35, ofwel voor zijn/haar gevoel een slakkengang. De ander rijdt 15-20 en wordt bijna omver geblazen. Ergo: de SPer kan dit zelf bijna niet inschatten.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie