Proefrit

Plaats reactie
Kevin85
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 feb 2021, 18:38

Hallo iedereen,
Zoals eerder vermeld op dit forum ben ik vandaag gaan testrijden.
De eerste SP was een R&M supercharger2 met riem en handgeschakelde versnellingen,deze fiets reed wel comfortabel en gaf mooie ondersteuning,toch merkte ik dat ik al serieus mocht doortrappen om aan de 45km/u te komen en aan te houden.
2de was de R&M met riem en elecktronische schakelsysteem. Weer zacht en comfortabel rijden (zelfde bike als voorgaande) maar het schakelen was veel efficiënter dus dit systeem viel bij mij al in de smaak.Alweer natuurlijk goed moeten doortrappen om de 45km/u te halen en te behouden.
Dan als laatste de stromer st3,iets hardere rijervaring maar kan natuurlijk worden opgelost met een geveerde zadelpen. Maar dan die kracht! Veel betere ondersteuning,ik was nog in de flow van de R&M supercharger2 dus ik begon goed te trappen,zat ik meteen op 48 km/u!
Ik heb ze kort getest maar wanneer ik alles naast elkaar leg en ik bekijk het WW traject dat ik zal moeten afleggen ga ik toch voor de stromer st3 (met geveerde zadelpen) gaan.
Ik heb bij deze fiets een gevoel ervaren dat ik niet had bij de 2 voorgaande SP 's. 😊😎
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ga sowieso een paar aaneengesloten dagen je woon-werk traject testen. Een rondje rond de kerk is echt iets anders dan meerdere dagen achtereen 2x per dag op de fiets. Eventuele problemen met niet goed zitten en zo komen dan wél aan het licht.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie