Wie fietst er door in de vorst en sneeuw van aankomende week?

sjjan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 33
Lid geworden op: 30 mei 2020, 10:34
Locatie: Doesburg
Merk SP: ST2
Km-stand: 6000

I geniet inmiddels op en top van het fietsen op onverharde paden en dijk fietspaden met de spike band (alleen voor). Het helpt om niet weg te slippen. Ik heb de fiets ‘s nachts in de woonkamer staan. Die foutmelding die ik een aantal posts hiervoor meldde blijft af en toe terugkomen. Soms vertrek ik vanuit huis en is er niets aan de hand. Dan op de terugweg krijg ik die melding weer terwijl deze toch echt kurkdroog is komen te staan. Nog tips of suggesties anders dan de dealer te bellen voor een onderhoudsbeurt?
Stromer ST2
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

JDNY schreef: 12 feb 2021, 11:43 De shimano MW 701 schoenen met dikke skikousen in waren wel limiet. na 1,5u op de fiets. Tenen waren ondertussen redelijk gevoelloos geworden.
Grappig: ik heb diezelfde schoenen en voor mij zijn ze meer dan warm genoeg. Ik heb na een rit van een uur bij -10 serieus warme voeten (met gewone, niet overdreven dikke merino wollen sokken).
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

FreddyH schreef: 12 feb 2021, 21:44
JDNY schreef: 12 feb 2021, 11:43 De shimano MW 701 schoenen met dikke skikousen in waren wel limiet. na 1,5u op de fiets. Tenen waren ondertussen redelijk gevoelloos geworden.
Grappig: ik heb diezelfde schoenen en voor mij zijn ze meer dan warm genoeg. Ik heb na een rit van een uur bij -10 serieus warme voeten (met gewone, niet overdreven dikke merino wollen sokken).
Dit is sterk afhankelijk van je bloeddoorstroming....Ik vind geen handschoenen die mij beschermen tegen de kou(enkel verwarmde) voor de rest geen probleem. Deze dagen wel last van de kou in het gezicht ondanks bril en buff. Fiets had er ook wat last van vertoonde een geel uitroepteken waar ook de storingen worden gemeld, maar reed verder perfect. In de stalling was het ook wel -5 vandaar....
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
JDNY
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 jan 2021, 18:20
Locatie: Leuven
Merk SP: Stromer ST5

Mijn voeten hebben niet de beste bloeddoorstroming. Met het skiën heb ik daar ook snel last van. Voor mijn handen ben ik wel tevreden van die sealskinz lobster. Bij temperaturen boven 0°C zijn ze te warm. Rond 0°C gebruik ik mijn skihandschoenen. Vanaf een graad of 6 de castelli perfetto ros.
Plaats reactie