Dan heb ik het over service BINNEN garantie. Als het iets is wat niet in de garantie valt (dat kan inderdaad ook binnen die 2 jaar) dan zit je/ik mogelijk inderdaad met langere reparatietijd als ze het niet op voorraad hebben. Zaken als cassettes en kettingen etc hebben ze uiteraard wel liggen. je krijgt wel een speed pedelec tijdens de reparatie maar geen Stromer bij deze dealer, want die hebben ze niet meer.
Je hebt gelijk.Stromeur schreef: ↑08 okt 2017, 23:12 Vraag Stromer zelf wat het beleid hierin is, en niet de dealer die jou graag de fiets wil verkopen. Vraag het per e-mail, dan heb je dat in ieder geval zwart op wit. Mij is namelijk al eens service (binnen garantie en met een supersimpel probleem!) op een Stromer geweigerd door een dealer, omdat ik de Stromer niet daar had gekocht.
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar Stromers antwoord hierop, en ik denk dat de vraag nog wel vaker voorbij zal komen. Dus als je hier zou willen laten weten wat Stromer zegt: graag!
Ik zal morgen eens een mail daar aan wagen als ik het niet vergeet en dan hou ik jullie op de hoogte.