Stromer ontwikkelingen, wat willen we graag zien in 2021?

ocra

Of op basis van data al onderdelen vooruit leveren aan de FM's die dat zouden willen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Er bestaan al jaren onderdelenpakketten die FM's kunnen afnemen. Alleen dit is niet verplicht. De ene FM neemt ze af (of haalt zelfs compleet nieuwe fietsen uit elkaar als onderdelen op zijn en te lang op zich laten wachten), de andere FM kiest ervoor omdat niet te doen en gewoon Stromer de schuld te geven als de klant klaagt dat het te lang duurt.

Stromer moet sneller leveren. Maar aan elk verhaal zitten meerdere kanten en bovenstaande is er ook eentje van. (Hoe pro-actief en klantgericht is je FM.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ocra

Ah check wist ik niet. Alhoewel inderdaad mijn dealer een hoop op voorraad had/heeft. Kreeg wel de indruk dat het in principe het Apple beleid is dus eerste oude inleveren, beoordeling door Apple en daarna garantie geval met als gevolg dat je twee weken zonder toetsenboord zat bijvoorbeeld van je laptop. Grotere winkels hadden eigen exemplaren als voorraad en had het idee dat het met Stormer ook beetje zo was.
Gebruikersavatar
JanR
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 175
Lid geworden op: 13 sep 2019, 19:30
Locatie: Noord-Brabant
Merk SP: Stromer St2 pinion
Km-stand: 24048

FreddyH schreef: 16 jul 2020, 09:27
MarcelH schreef: 16 jul 2020, 07:04 En wat doen nederlanders in de praktijk:
1: Grijs
2: Zwart
3: Wit

8-)
Daarom waren de ST3 LE en de ST1 LE ook zo snel uitverkocht :lol:
Dutch orange en duivels rood :aq gaan het ook vast goed doen :d3:
Remmen is angst, gang is alles.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stromeur schreef: 03 jul 2020, 21:52 Waar hopen we op voor 2021?
Waar iedereen op hoopt werd nog niet vernoemd : een Stromer zonder issues.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Golvas schreef: 16 jul 2020, 19:51Waar iedereen op hoopt werd nog niet vernoemd : een Stromer zonder issues.
Bij een Harley, Ducati of een Triumph heet dat karakter.

(Zo lekken deze “fietsen” niet, maar markeren ze hun plaats).

On topic:
Voor mij zou ABS een welkome optie zijn. Kan ik mijn slechte remtechniek verdoezelen en voorkom ik salto’s en bijbehorende schade.

Wanneer ik dan toch nog mag blijven dromen; zorg er voor dat je net zo hard mag/kan als de rest van het verkeer; dus 50 op de weg tussen de auto’s. Standje voor 30 km/h (op mijn st5 was dat standje een) en een standje voor op het fietspad (met een Max snelheid van Bv 25 km/h) waar je dan ook mag fietsen.

Helaas hebben we hier de politiek voor nodig; Dus dat gaat niet Zo 123 gebeuren.
Gebruikersavatar
JeroenSpock
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 562
Lid geworden op: 22 jun 2020, 22:50
Locatie: Veendam
Merk SP: ST3 L 2020
Km-stand: 28527

mboelis schreef: 16 jul 2020, 02:02 De voorrem bedienen met rechterhand.
Dat zou ik ook graag willen, op mijn gewone fiets zit hij rechts, op de motor ook.
Al rem ik vooral op recuperatie, maar trek je die rechter hendel een keer verder aan moet hij gewoon de voorste schijf pakken.
Jins schreef: 07 jul 2020, 10:35
StromerMoose schreef: 04 jul 2020, 18:33Heel graag een laadmanagement mogelijkheid via de app:

Bv opladen tot 80%
Accu om 6:00h klaar
Laden starten om ....
+1
Ja, doe maar +3


- Een wat snellere reactie van het OMNI scherm zou ook fijn zijn. Bij het opstarten toets ik de pincode in, dat voelt niet heel snel aan.
- Dimmen van de verlichting in de knopjes op het stuur, - + en lamp. Ik werk alleen late diensten en in het donker vind ik die lampjes best hinderlijk.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen

Stromer ST3 L - MY2020 - 983Wh SoH 99% - Wren voorvork-Bodyfloat-Moto reflex pedalen-SQ Labs Innerbarends-Aptonia ligstuur-Ortlieb backroller pine
Volvo S60 2.5t 2008-Magic Blue-380.000 km-Vialle LPi
Gebruikersavatar
tjeerd
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 144
Lid geworden op: 11 dec 2017, 18:12
Locatie: Voorne-Putten (NL)
Merk SP: Stromer ST2 2018

Weet niet of het al genoemd is, maar een berichtje in de Stromer OMNI-app wanneer de batterij 100% opgeladen is.
.....__o
.._ \<_
(_)/(_)
ST2 2018 🔋983 Wh :: 🏠-🏢 22 ㎞. :: ⏱ ~40 min :: Afbeelding
DavidvD
Pro
Pro
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 nov 2019, 19:54

Betere spatborden, laat de designers eens een uurtje in een regenbui rijden zou ik zeggen.

Betere kwaliteitscontrole. Problemen met zo’n dure fiets hoort een uitzondering te zijn, geen regel.
Plaats reactie