We zijn er weer

Gebruikersavatar
Bastiaan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 mar 2020, 15:59
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Wat ik al zeg, ik heb alleen even snel gekeken. Bij m'n huidige hosting service kan het voor 19,89 excl. BTW per maand. Ik zit er nog maar pas, maar heb m'n keuze wel gebaseerd op ervaring van anderen die je op diverse plekken kunt vergaren.
Hier een linkje naar de pakketten: https://www.vimexx.nl/vps
Oceaanblauwe ST1X met geveerde vork en Kinect zadelpen
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

ocramarco schreef: 21 apr 2020, 12:02 Ik vind een organisatie een vereiste om daar geld in te steken.
Voor mij is het liefdewerk - oud papier. Verreweg de meesteforumleden doneren 10 a 15 euro. Een kleine groep trouwe leden doneert meer.

Als ik de boel ga opschalen en verbreden, dan gaat de hele hobby-constructie sowieso mee op de schop. Ik ben erover aan het nadenken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ocra

Snap ik en ben ik je dankbaar voor, maar met organisatie kan e.e.a ook nog vrijwillig (ook van andere) zijn maar is wat meer toekomst bestendig waar ik ook mijn geld aan zou willen uitgeven ipv de grillen van 1 persoon. Nogmaals met alle respect, en zeker niet persoonlijk :)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

No worries. Zo vat ik het ook niet op. Iedereen maakt zijn eigen afwegingen en dat is alleen maar prima :ay

Overigens is de constructie met deze ene persoon in de afgelopen drie jaar wel het meest toekomstbestendig gebleken.

Ik heb eerder de samenwerking opgezocht met enkele actieve forumleden, maar dit leidde uiteindelijk tot conflicten en scheve gezichten, niet alleen binnen die groep, maar ook binnen de hele community.

Ook heb ik eens een tweede Moderator aangesteld; een zeer actief een betrokken forumlid. Maar die liet na enkele maanden ineens helemaal niks meer van zich horen. (Zei dus ook niet: ik heb geen zin of tijd meer, hij bleef gewoon ineens weg.)

Dat blijft de ellende met vrijwilligersorganisaties. En ik weet dat, want ik heb er in talloze gezeten zowel IRL als online: als puntje bij paaltje komt is vrijwillig - toch ineens - vrijblijvend. En er komt vroeger of later ruzie in de tent..

Het aantal forumleden dat ik de deur heb moeten wijzen is in drie jaar tijd gelukkig slechts op één hand te tellen, en dat zegt genoeg over de sfeer die we hier nu met z'n allen hebben. Die is gewoon prettig en goed.

En ruzie met mezelf heb ik gelukkig nooit :mrgreen:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Stromeur schreef: 21 apr 2020, 13:43Verreweg de meesteforumleden doneren 10 a 15 euro. Een kleine groep trouwe leden doneert meer.
goede wake-up call. Meteen maar gedaan. Was alweer een jaar geleden. Voor de grilligheid en liefdewerk-oudpapier.
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Super. Dankjewel.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

mboelis schreef: 21 apr 2020, 18:18 goede wake-up call. Meteen maar gedaan. Was alweer een jaar geleden. Voor de grilligheid en liefdewerk-oudpapier.
Gewoon een periodieke overschrijving regelen. Set and forget :cool2:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Staat op jaarlijks 1 mei in mijn agenda blijkt na onderzoek. Dat forget is dus juist
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Verhuizing naar een nieuwe hosting provider (Combell) is vandaag in gang gezet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Vandaag is het forum gemigreerd naar onze nieuwe hosting provider.

Voorafgaand aan de migratie heb ik e.e.a. stevig getest. Mocht iemand desondanks nog gekke dingen tegen komen (behalve het sync-probleem waar we gisteren even mee te maken kregen), dan hoor ik het graag.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie