Gemiddelde leeftijd Stromer rijder.

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Henry schreef: 28 feb 2020, 22:52 Is dit erg?
Neen, want dan stond er "en dit vind ik erg" bij.
Henry schreef: 28 feb 2020, 22:52 Je zoekt hier dingen die er niet zijn.
Ik zoek niets, ik stelde gewoon vast. ;)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Tja leasen is niet zo mijn ding.
Eenieder die er anders over denkt...prima sterkte ermee.

sorry dat ik daar niet aan gedacht heb. :ck:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Serieus onderzoek is als de omstandigheden fiscaal en contractueel hetzelfde zijn helaas B&NL gelden andere regeltjes in dit opzicht. Kun je dus niet vergelijken :az
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Patrikius
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 346
Lid geworden op: 19 nov 2017, 21:41
Locatie: Friesland

Stromeur schreef: 28 feb 2020, 23:17 Ik snap Golvas wel; in de context van een "serieus" onderzoek is de vraagstelling onduidelijk en inconsequent. En ja, ik denk ook dat lease (zowel zakelijk in BE als private in NL) een dure Stromer beschikbaar maakt voor jongere mensen die aan de start van hun carrière staan, of anderen wiens inkomen niet toereikend is voor aanschaf. Daar heeft Golvas wel degelijk een punt.

De peiling is ook nog eens alleen gericht op het Stromer Forum, dat gemiddeld denk ik oudere leden trekt dan Social Media zoals Facebook of Instagram, waar de jeugd op zoek is naar instant hap-snap opmerkingen en antwoorden en weigert om zelf ergens een half uurtje zoek- en leeswerk aan te spenderen. Dus ook dit medium beïnvloedt het resultaat.

Alleen dit is geen serieus onderzoek, maar een uit de losse pols peiling van Patrikius, en wat mij betreft doet het er dan allemaal niet zoveel toe.

Tot slot: taal is niet ieder zijn ding. Ik werk elke dag samen met engineers op hoog niveau. Die mensen zijn technisch zo goed, die rennen rondjes om mij heen (want ik ben nieuw en moet veel nog leren). Maar die engineers weten niet hoe je "platvorm" schrijft, ze maken aan de lopende band d/t fouten en zouden nergens zijn zonder de spellingchecker die inmiddels in bijna alle applicaties is ingebouwd. Het geeft niet, als ze maar goed zijn in waar ze voor zijn aangenomen. Ieder zijn ding.
Jullie hebben gelijk dat ik de lease rijders in deze context niet goed verwoord heb, daarvoor mijn welgemeende excuses.
Echter op het punt bij het gebruik van de fiets bezitters verwijst dit naar het hoofd van het topic..
Neem aan dat jullie toch echt wel hebben begrepen wat er met de vraag bedoeld was. Dit is zeker geen wetenschappelijk onderzoek en meer de vraag welke leeftijdscategorieën hier vertegenwoordigd zijn hier op t forum.
Puur interesse vanuit mijn kant.

Ps. Bedankt stromeur voor je steun :cool2:
één gek kan meer vragen stellen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
thqs
Runner-up
Runner-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 dec 2019, 12:13

31 (maar tot op heden nog geen stromer)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

En weer terug on topic :d3:
Patrikius schreef: 29 feb 2020, 00:15 meer de vraag welke leeftijdscategorieën hier vertegenwoordigd zijn hier op t forum.
Puur interesse vanuit mijn kant.
Ah, dus ik zit wel binnen de doelgroep :sling:

Ik ben ondertussen 45. Heb mijn SP gekocht toen ik 40 was.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
rubenv
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jun 2019, 08:58

ik ben 38j
Gebruikersavatar
tjeerd
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 144
Lid geworden op: 11 dec 2017, 18:12
Locatie: Voorne-Putten (NL)
Merk SP: Stromer ST2 2018

Begonnen met rijden op Stromer toen ik zevenendertig was en dat is bijna twee jaar geleden. Als ik het merk eerder had ontdekt en meer dan mijn toen gebruikelijke afstand van ~10 km. zou moeten rijden had ik er waarschijnlijk wel eerder aan begonnen.
.....__o
.._ \<_
(_)/(_)
ST2 2018 🔋983 Wh :: 🏠-🏢 22 ㎞. :: ⏱ ~40 min :: Afbeelding
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

52
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
wvervuurt
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 sep 2019, 14:13
Locatie: Den Dungen
Merk SP: Stromer
Km-stand: 5K

63 jaar :cool2:
ST3 Sport XL Black, 614Wh, Cratoni Commuter, Ortlieb backroller Classic rood (links hangend), Kinect Seatpost purple, ww Den Dungen-Best, 24km enkele reis
Plaats reactie