Kostenplaatje

Bouke
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2020, 19:35

Zoran schreef: 19 feb 2020, 18:10 Uit het ST1 topic:
PeeBee schreef: 10 feb 2020, 22:02 Er mogen geen commerciele zaken worden gepost op dit forum (heb ik begrepen) maar omdat dit om 1 fiets gaat is het toch misschien. mogelijk iemand blij te maken: hier in Amstelveen stopt een fm met Stromer. Hij heeft er nog eentje staan: een oranje ST1x in 20". Heeft hooguit wat demo-kilometers en een heel zacht prijsje. Als je wit weten waar hoor ik dat graag...
Misschien is dit een optie? Zo ja, dan moet je PeeBee dus even een persoonlijk berichtje sturen.
Ik verwacht dat ik een 22 inch nodig heb (1.94m lang :D ). Komende zaterdag een testrit op een 22 inch gepland (vorige weekend op een 20 inch gereden en die vond ik klein voor mijn lengte). Maar bedankt voor de tip!! :ay
mrstrom

Je kan de fiets misschien ook leasen van je baas he? dan heb 7% bijtelling.

Verder lijkt 2000 euro veel maar ik denk dat je wel reel begroot hebt, en eerder aan de dure/conservatieve kant dan te goedkoop.
Maar daar rij je geen auto voor schat ik in. Of heb je die toch staan?

Je hebt ook geen sport abonnement nodig meer. Je gebruikt de fiets misschien straks ook voor andere ritjes.

45km retour is prima te doen, ga je nog tijd winnen omdat je niet in de file staat?
Johnny Markt
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 jan 2019, 14:03
Locatie: Hallum

Bouke schreef: 19 feb 2020, 14:11 Kleding; ja klopt, ik heb ook bakken vol (oude) kleding gebruikt voor wielrennen. Toch was mijn idee om in m’n spijkerbroek en overhemd te gaan fietsen zodat ik me niet hoef om te kleden op m'n werk.
Mijn rit duurt een uur en dan ben ik toch blij dat ik op mijn werk even kan douchen en omkleden. Het kan aan mij liggen, maar het lukt niet om dat zonder zweten te doen.
🇾🇪 ST2 MY 2018 black, 983 Wh, 11-28, CCPC (3,5 bar), Kinekt 2.1, black Spurcycle, en alles van Jroen( :ay )
:hy: Hallum-Drachten (44,7 km)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dat, en een spijkerbroek schuurt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
mrstrom

ik rijd 40km retour en toch in fietskleding hoor. Zeker als je door wilt trappen naar de 45-48km/u. Ik rijd soms naar een klant in spijkerbroek, maar om niet bezweet aan te komen moet je echt wel rustig rijden ca. 30km/u. Dat is natuurlikj voor iedereen anders.
Maar in fiets kleding is wel erg prettig. En je hoeft echt niet elk jaar te kopen. Ik houd de mooie kleding voor in de zomer en de oude voor in de winter, als het onder een lange broek zit. Dan zie je het toch niet.
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Stromeur schreef: 20 feb 2020, 19:46 Dat, en een spijkerbroek schuurt.
Dat, en de spijkerbroek slijt aan dezelfde snelheid als je stromer rijdt en mijn poep is helemaal bezweet als ik toekom.
ST3 black 983wh
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Bram Roose schreef: 21 feb 2020, 11:22 en mijn poep is helemaal bezweet als ik toekom.
Als Nederlander blijf ik hierbij hele rare beelden in mijn hoofd krijgen :ai
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Johnny Markt schreef: 20 feb 2020, 19:37 Mijn rit duurt een uur en dan ben ik toch blij dat ik op mijn werk even kan douchen en omkleden. Het kan aan mij liggen, maar het lukt niet om dat zonder zweten te doen.
Lukt mij ook niet in een half uur. Maar ik heb het geluk dan ook dat op mijn werk de faciliteiten perfect zijn. Zelfs handdoeken. #gewoonomdathetkan

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Bouke
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2020, 19:35

Korte update: gister een flinke proefrit gemaakt op een ST1X 22 inch. Die maat is prima voor me.
40km en een uur verder heb ik een prima indruk kunnen krijgen. Zowel van de houding als de accu :lol: De laatste 1,5km was hij helemaal leeg en had ik windkracht 4 tegen. Ook een ervaring......

Dit weekend e.e.a. op een rij zetten. Als het er 1 wordt dan wordt het deze. En wel met de grootste accu :ay
Plaats reactie