Waar moet ik opletten bij tweedehands

Plaats reactie
Thieske4u
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jan 2020, 09:52
Locatie: Houten
Merk SP: Stromer
Km-stand: 12000

Goedemiddag allemaal,

Ik ben helemaal nieuw op dit forum. Ik ga volgende week een tweedehands Stromer ophalen, maar waar moet ik opletten naast de technische aspecten?

Zo is er de registratie van de omni app... hoe zet je die over op mijn naam..? En het kenteken? Hoe zet je die over op mijn naam?

Misschien zijn er nog andere punten waar ik niet aan gedacht heb...

Alvast bedankt!

Thieske4u
Gebruikersavatar
Needspeed
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 dec 2018, 10:34

Het beoordelen van de toestand van een Stromer zou ik overlaten aan de oorspronkelijke FM of je eigen FM. En bij eventuele koop, dit doen inclusief een onderhoudsbeurtje. Indien de verkoper dit niet wil of niet transparant is, zou ik van de koop afzien.
Grüezi Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een Stromer kom je verrekkes dichtbij. :d3: ST3 XL Black
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Een soortgelijke vraag werd eerder hier gesteld en beantwoord.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Thieske4u schreef: 19 jan 2020, 11:25 Zo is er de registratie van de omni app... hoe zet je die over op mijn naam..?
Dat kan de dealer waar de Stromer oorspronkelijk is aangeschaft voor je doen.

Toen ik mijn ST1 X 2017 verkocht, heb ik mijn dealer gebeld, gemeld dat ik mijn Stromer had verkocht, koper aan de lijn gegeven, die heeft alle gegevens die de dealer nodig had telefonisch doorgegeven en de dealer heeft de Stromer via de Stromer Portal omgezet naar de nieuwe eigenaar.

Koper had de OMNI app al op zijn telefoon geïnstalleerd en kon zo binnen 10 minuten testen of hij zijn verse aankoop ook via de OMNI app kon bedienen.
Thieske4u schreef: 19 jan 2020, 11:25 En het kenteken? Hoe zet je die over op mijn naam?
In NL: samen met alle kentekenpapieren + legitimatiebewijs naar het dichtstbijzijnde postkantoor gaan en de tenaamstelling laten wijzigen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Stromeur schreef: 19 jan 2020, 18:52 In NL: samen met alle kentekenpapieren + legitimatiebewijs naar het dichtstbijzijnde postkantoor gaan en de tenaamstelling laten wijzigen.
Dit kan ook online en verloopt heel soepel en kan dus ook wanneer het postkantoor gesloten is. Handig toch?
Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Plaats reactie