Crooze (Rotterdam) gaat sluiten

WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Golvas schreef: 28 dec 2019, 20:56 Hier boven geef je aan een leasenemer te zijn.
Als dit zo overkomt, nee duidelijk niet. Alleen al het deelnemen/inlog aan ROB kostte destijds al €140,00/jaar dan mag je dus inloggen/offerte invoeren misschien factureren wij hebben hier nooit aan meegedaan zoek maar een ander. Misschien dat het met fietsen anders is hoor.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 28 dec 2019, 20:56 Hier boven geef je aan een leasenemer te zijn.
Zo lijkt het in eerste instantie wel, alleen had deze tekst:
WFVst5 schreef: 28 dec 2019, 20:13 Helaas moest ik bij hem weg omdat mijn leasemaatschappij een geschil met hem had. Hij repareerde al voordat hij toestemming had.

Gilbert ik wens je het beste

Daarom weerde ik leaseklanten in de werkplaats; ...
Zo moeten zijn:
WFVst5 schreef: 28 dec 2019, 20:13
joost schreef: 28 dec 2019, 19:07Helaas moest ik bij hem weg omdat mijn leasemaatschappij een geschil met hem had. Hij repareerde al voordat hij toestemming had.

Gilbert ik wens je het beste


Daarom weerde ik leaseklanten in de werkplaats; ...
Ofwel: WFVst5 heeft iets te gretig regeltjes weggehaald...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

:bc
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

8-)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

mboelis schreef: 28 dec 2019, 18:38 Dubbeltje op eerste rang heerst op alle fronten. Andere kleine winkels zijn ook De meeste van dicht. We doen het zelf.
...en ook soms niet...

Had mijn 5 goedkoper kunnen krijgen bij Qicq, maar ik ben van 'steun je lokaal ondernemer' dus 400m van mij huis, haartje Edam bij Ronald Schot.
Staat 24/7 voor je klaar, niets teveel gevraagd...TOP
Liever wat meer betalen en geen gezeik. Service verlening en klantenbinding is tegenwoordig verre te zoeken !
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb Gilbert, de eigenaar van Crooze, net gesproken en het zit als volgt: Crooze gaat inderdaad dicht. Aanleiding voor de sluiting is dat het pand waarin Crooze zit op 31 januari 2020 leeg moet zijn. Dit was al bekend bij alle ondernemers die hier zitten, ook bij Crooze.

Voor eigenaar Gilbert is dit reden om te stoppen met zijn winkel. Gilbert blijft actief in dezelfde sector (e-mobility), maar gaat zich meer richten op de zakelijke markt.

Gilbert, mocht je dit lezen: jammer dat je stopt met je mooie zaak. Nogmaals alle succes voor de toekomst! :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie