Crooze (Rotterdam) gaat sluiten

Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Weer een kleine zelfstandige die het niet redt: https://letscrooze.com
Ik ben er voor de aanschaf van mijn ST3 LE geweest. Fijne vent, leuke winkel. Helaas kon hij totaal geen levertermijn aangeven en dat kon Juizz wel. Die liet zo zien hoeveel er gereserveerd stonden voor de Juizz keten en wanneer de vermoedelijke levering zou zijn.
Mede daarom voor Juizz gekozen.
Stromer had beter dit soort middenstand kunnen ondersteunen ipv de Fietsenwinkel.nl’s van deze wereld.
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Helemaal eens, deze kleine bedrijfjes met "hart voor de zaak" verdwijnen helaas. Dit komt ook omdat het "voor een dubbeltje op de eerste rang" bij veel fietsers heerst. Dit is korte termijn denken. Service is in mijn ogen belangrijker dan op een kooopie uit zijn. :aq
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Dubbeltje op eerste rang heerst op alle fronten. Andere kleine winkels zijn ook De meeste van dicht. We doen het zelf.
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
joost
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 102
Lid geworden op: 23 dec 2017, 21:53
Locatie: Dordrecht
Merk SP: Stromer ST3

Gaan ze echt sluiten? Het is een beetje vaag op de site spreken ze van beëindigen van de winkelactiviteiten wat op zich vrij duidelijk is. Echter in de laatste zin hebben ze het over verhuizen en dat is ook wel weer logisch want het huidige pand wordt gesloopt of verbouwd tot woningen.

Het zou dus ook best kunnen dat hij ergens anders verder gaat met zijn winkel. Dat was in ieder geval een tijd geleden het verhaal.

Als hij weg gaat is het erg jammer. Hele fijne dealer waar ik mijn fiets gekocht heb. Wel een hele lange levertijd zoals Daniel1975 al aangeeft ik heb een half jaar moeten wachten i.p.v. de gemelde 3 weken.

Helaas moest ik bij hem weg omdat mijn leasemaatschappij een geschil met hem had. Hij repareerde al voordat hij toestemming had.

Gilbert ik wens je het beste :cool2:
🇳🇱 Stromer ST3 2020 Deep Black 🚀
Bodyfloat
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

joost schreef: 28 dec 2019, 19:07 Hele fijne dealer waar ik mijn fiets gekocht heb.
joost schreef: 28 dec 2019, 19:07 Helaas moest ik bij hem weg omdat mijn leasemaatschappij een geschil met hem had.
Je hebt geen fiets gekocht, je hebt een fiets geleased.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Helaas moest ik bij hem weg omdat mijn leasemaatschappij een geschil met hem had. Hij repareerde al voordat hij toestemming had.

Gilbert ik wens je het beste

Daarom weerde ik leaseklanten in de werkplaats; geen cent te verdienen vanwege uitgeknepen prijzen (leasebedrijven shoppen als de beste en bepalen zo onze kostprijs) en als ik snel in het belang van de klant iets wilde oplossen moest ik vaak tot 16.00uur wachten met repareren dus auto niet klaar of bedelen voor mijn poen. Op het laatst bepaald de leasemaatschappij in "mijn" bedrijf hoe en wat......bovendien heb ik vaak meegemaakt dat je tegen het eind van de contractduur niets meer preventief mocht repareren.....als zo'n truck ergens strandde, bijv. met versleten remmen of ander probleem dat ik had zien aankomen waren wij een "slecht" bedrijf....blij dat ik niets meer met leasemaatschappijen te maken heb, kun je beter eigenlease hebben, heb je dit zelf in de hand de klanttevredenheid is hierdoor ook hoger.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Mwa, jij doet nu waar ik volgens mij het patent op heb; heeeel kort door de bocht gaan ;-)

Niet alle leasebedrijven werken zo kortzichtig. Ik heb nog nooit afkeuring gehad op onderhoud, ik heb altijd zelf het type banden kunnen bepalen bij een wissel.
Maar ben het wel met je eens dat een leasebedrijf niet per definitie een fijne klant is.....
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Is mijn ervaring na ruim 30 jaar, ook als Chef-werkplaats dus aanspreekpunt tussen klant en leasemaatschappij met bedrijfs-auto's gewerkt te hebben en gelukkig dacht mijn werkgever er net zo over en we hebben er een goede boterham aan overgehouden :mrgreen: Ik koop liever zelf een auto, fiets of motorfiets ben ik eigen baas en bepaal waar wie hoe en wat.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Hier boven geef je aan een leasenemer te zijn.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

joost schreef: 28 dec 2019, 19:07 Gaan ze echt sluiten? Het is een beetje vaag op de site spreken ze van beëindigen van de winkelactiviteiten wat op zich vrij duidelijk is. Echter in de laatste zin hebben ze het over verhuizen en dat is ook wel weer logisch want het huidige pand wordt gesloopt of verbouwd tot woningen.
Ik zag het bericht vandaag ook voorbij komen op FB, en er valt inderdaad niet uit op te maken wat ze nou bedoelen. Ik ken de eigenaar wel van beurzen, zal hem dinsdag eens bellen en horen hoe het nou zit.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie