Levertijd TMM sensor

Plaats reactie
Ronaldhorn
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2017, 19:55

beste Stromer rijders,
Ik heb 18 augustus 2019 een DX250104 sensor error gemeld bij mijn dealer Mango Mobility de fiets is opgehaald maar is nog steeds niet retour Mango stelt dat Stromer de nieuwe sensor niet kan leveren. In een wereld waar repareren terwijl u wacht bij Smartphones verbaas ik mij hierover dat ik nu al bijna drie maanden zonder fiets zit.
Herkent iemand dit probleem bij Stromer.....
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

2,5 maand wachten op een nieuwe trapsensor?!! Nog nooit meegemaakt.

Als een onderdeel bij Stromer op voorraad is, dan is de levertijd 1-3 werkdagen. Als een onderdeel bij Stromer op is, dan zullen ze moeten wachten op een nieuwe batch uit Taiwan. Geen idee hoe lang dat normaal duurt, maar 2,5 maand heb ik nog nooit meegemaakt.

Bovendien: in zo'n geval gaat een goede dealer op zoek naar een andere oplossing, bijvoorbeeld de TMM sensor uit een ander model halen, collega-dealers bellen met de vraag of zij er eentje kunnen doorleveren, Stromer over de toonbank trekken omdat 2,5 maand onacceptabel is etc.

Wat heeft Mango allemaal al ondernomen om jou verder te helpen, in plaats van niks doen en naar Stromer wijzen?

Je hebt een ST1 X toch? Uit welk jaar?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Maarten-s
Runner-up
Runner-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 mar 2019, 13:41

Afgelopen jaar heb ik ruim 5 maanden op onderdelen gewacht bij Mango Mobility. Persoonlijk twijfel ik sterk aan de uitleg van dit bedrijf.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Schandalig! :aq
Een TMM sensor past in een klein doosje en kan met elke vervoerder binnen 3 dagen bij de FM zijn.
Als Stromer het onderdeel echt niet meer op voorraad heeft, dan zou jouw FM bevriende concullega's kunnen bellen om te kijken of ze hem "uit de brand" kunnen helpen door een exemplaar uit te lenen, die ze later terug zullen krijgen.
Iemand 3 (of zelfs 5) maanden laten wachten vind ik absoluut onacceptabel.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Zoiets laat je toch geen 2,5 maanden aanslepen, ook niet als klant ? ! ... denk dat je met een kleine inspanning binnen de kortste keren (lees : < 48u) aan een nieuwe sensor kan geraken. :shock:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie