Ik woon in Belgie
Zou traject Paal -> Beerse doen.
denk dat dit toch relatief vlak is
ivm aantal keer kan ik idd zelf kiezen Natuurlijk als de vrouw thuis is en het is goed weer kan ik meer gaan met de fiets.
Als het niet in 1 ruk kan zou ik het zo wie zo niet doen, geen zin om 2e batterij te kopen, die zal voor eigen kosten zijn...
Ga na mijn verhuis zo wie zo eens testrijden met de st1x en de st3 bij de winkel, kon toch voor een hele tijd dus eens kijken wat het geeft.
Aankoop zal wellicht toch pas voor na de winter zijn.
Interesse in stromer fietsleasing
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22831
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Kan makkelijk in één ruk, zolang je maar bereid bent om de ondersteuning iets terug te schroeven wanneer de omstandigheden tegen zitten. De mensen die van accu wisselen onderweg rijden meer dan 60km enkel, rijden volle bak en de wissel gebeurt met name als het vriest.
Vraag je dealer of je eens een Stromer mag testen op je ww-traject. Dat is echt het beste. Een goede Stromer dealer geeft jou rustig een demo mee voor een paar dagen.
Vraag je dealer of je eens een Stromer mag testen op je ww-traject. Dat is echt het beste. Een goede Stromer dealer geeft jou rustig een demo mee voor een paar dagen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Hey Hans,
ik doe bijna dagelijks Ham (Genendijk) - Herentals industrie. Ik vermoed dat dit een groot deel van jouw traject is (indien je langs jaagpad gaat rijden). Zelf bezit ik een ST1X (grootste batterij), ben niet sportief aangelegd dus kom vrij 'bezweet' aan op kantoor waar ik dan ook een douche neem. Ik doe een 45 min over het traject van 28KM en heb nog een 50 à 60% batterij over, naargelang de wind staat
Als je de mogelijkheid hebt zou ik zeker voor de ST3 gaan.
ik doe bijna dagelijks Ham (Genendijk) - Herentals industrie. Ik vermoed dat dit een groot deel van jouw traject is (indien je langs jaagpad gaat rijden). Zelf bezit ik een ST1X (grootste batterij), ben niet sportief aangelegd dus kom vrij 'bezweet' aan op kantoor waar ik dan ook een douche neem. Ik doe een 45 min over het traject van 28KM en heb nog een 50 à 60% batterij over, naargelang de wind staat
Als je de mogelijkheid hebt zou ik zeker voor de ST3 gaan.
-
- Pro
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 25 jan 2018, 12:43
- Locatie: Oberwangen
Zelf heb ik een Stomer ST3 voor het werk en kele reis 37 km, opladen op het werk doe ik met de gewone lader, de reislader gebruik ik thuis het laden van een bijna lege batterij duurt wel wat langer.HansP schreef: ↑18 okt 2019, 06:20 Ik vermoed zo wie zo wel dat je bvb op het begin stand 3 gebruikt en dan wss meer en meer stand 2 als je het "gewoon" bent
Weeg zelf 87kg (wil terug de 7 vanvoor) en heb al wat met MTB gereden jarenlang elk weekend toertocht en trainingsritjes maar moeten stoppen owv mn knie.
Da's dus ook nog even te bekijken met de stromer of dit hier ook zal zijn maar ik vermoed dat het wel OK is.
Wat kost overigens een lader voor op het werk? (Reislader?)
Qua bagage twijfel ik met de zijtassen of gewoon een rugzak op mn rug met laptop/kleding in.
Douchegereedschap kan ik wel op mn werk laten.
Rijden jullie met de gewone pedalen of bvb SPD pedalen?
Het assortiment ortlieb tassen is groot je zal daar wel een geschikte tussen vinden.
Een aanrader is ook de bodyfloat geveerde zadelpen (kinect)
Met de standaard pedalen kreeg ik ook last van mijn knie , met de dubbelzijdige spd pedalen van shimano en de daarbij behorende schoenen geen last meer van de knieen
ST 3 black matte , ortlieb backroller classic , Bodyfloat kinect, Giro bexley mips , spatbordverlengers van Zijp techniek