Gebeld door Fietsenwinkel.nl ST2 S / ST1 X niet meer gebruiken??

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

ocramarco schreef: 15 nov 2019, 19:27 Dan denken we daar fundamenteel anders over.
Niks mis met een gezonde agree to disagree ;)
ocramarco schreef: 15 nov 2019, 19:27 Overigens zijn er wel aantal uitgangspunten die niet perse zo zijn. Stromer kan ook technische inhoudelijke openheid geven en niet PR gericht. Het is geen keuze tussen de twee zaken die jij benoemd.
Tuurlijk wel. Stromer gaat toch niet alleen zeggen: uit onze RA blijkt dat onze Stromers technisch niet veilig zijn waardoor ze kunnen gaan roken en er ook een vlam aan te pas kan komen (of iets van dien aard). Dat moet ingekleed worden anders ontploft iedereen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
armitage
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 okt 2019, 12:40

Interessant draadje. Wat ik dan wel weer opvallend vind is dat mijn Stromer ST1X door fw.nl op vrijdag 8 november gewoon is uitgeleverd. Mijn collega zou zijn ST1X (zelfde model, kleur en framemaat) 's middags afhalen, maar die afspraak werd later op vrijdag afgezegd (je kunt iets vinden van een aflevering 2 uur vantevoren annuleren). Ik heb mijn fiets een dag later besteld als mijn collega. Bij aflevering had ik de 4.0.1.8 firmware en die heb ik nog steeds, zover ik begrijp zitten er geen fixes in die firmware. Uit dit draadje concludeer ik dan dat ik mazzel heb omdat mijn framenummer niet op de lijst staat, maar gezien de wat chaotische communicatie lijkt het me ook niet onmogelijk dat die van mij door de mazen van de fw.nl administratie naar mij toe geslopen is.

Ik lijk trouwens ook geen nieuwe firmware binnen te krijgen. Ik kan wel in de Stromer app (dus er is wel een fiets op mijn naam aangemeld). Je zou dan denken dat of Stromer gewoon fietsen registreert die op de lijst staan, of dat mijn framenummer inderdaad niet op de lijst staat, of dat de aanmelding met het verkeerde nummer is gedaan (wat ik trouwens zelf zou kunnen controleren).
Plaats reactie