Strategie om defensief te rijden.

mrstrom

Tony Mb schreef: 08 dec 2020, 21:49 Lijkt me vreselijk om op de weg te moeten rijden, ik erger me al als er zo’n idiote racefiets achter me hangt. Ik wil gewoon rustig zonder stress rijden anders hoeft het voor mij niet.
Dan is de SP misschien niet geschikt voor jou? Het klinkt wat lullig, maar als je niet aan de regels kan/wilt houden, dan moet je een vervoersmiddel zoeken dat past bij de comfort die je zoekt.
Zoran
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 196
Lid geworden op: 22 okt 2019, 20:10
Locatie: Wijchen

mrstrom schreef: 09 dec 2020, 09:18
Tony Mb schreef: 08 dec 2020, 21:49 Lijkt me vreselijk om op de weg te moeten rijden, ik erger me al als er zo’n idiote racefiets achter me hangt. Ik wil gewoon rustig zonder stress rijden anders hoeft het voor mij niet.
Dan is de SP misschien niet geschikt voor jou? Het klinkt wat lullig, maar als je niet aan de regels kan/wilt houden, dan moet je een vervoersmiddel zoeken dat past bij de comfort die je zoekt.
Hij woont in België en mag dus wel op het fietspad rijden.
Stromer ST1 2019, rood
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Zoran schreef: 09 dec 2020, 09:21
mrstrom schreef: 09 dec 2020, 09:18
Tony Mb schreef: 08 dec 2020, 21:49 Lijkt me vreselijk om op de weg te moeten rijden, ik erger me al als er zo’n idiote racefiets achter me hangt. Ik wil gewoon rustig zonder stress rijden anders hoeft het voor mij niet.
Dan is de SP misschien niet geschikt voor jou? Het klinkt wat lullig, maar als je niet aan de regels kan/wilt houden, dan moet je een vervoersmiddel zoeken dat past bij de comfort die je zoekt.
Hij woont in België en mag dus wel op het fietspad rijden.
Klopt wij mogen op het fietspad, maar niet overal op het jaagpad. Ik wil me dus bewust niet aan de regels houden en rij hier toch over. Ik probeer (en dat lukt me wel aardig als je het mij vraagt) me wel hoffelijk te gedragen tegenover andere gebruikers. En als er streng gehandhaafd zou worden, dan zou ik inderdaad een gewone e-bike sterk overwegen, dit zou erg jammer zijn want ik vind een SP uitermate geschikt voor mijn woonwerk verplaatsing.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Plaats reactie