Op zoek naar speed pedelec

Huubster
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 aug 2019, 18:24
Locatie: Muiderberg
Merk SP: Stromer

Hi Joo1970,

Ik ben net gevallen voor de ST2s, een 'oud' model, nog met de 26" wielen (ik ga hem morgen ophalen, joehoe!).

Na veel lezen dacht ik dat de nieuwere modellen meer voor mij waren, de versies met de 27,5" wielen, lekker 'comfortabel' enz. Na mijn eerste proefritten werd dat gevoel ook snel bevestigd.

Na weken lang twijfelen, wikken en wegen, steeds meer lezen, ben ik weer gaan testen, toen kritischer dan eerst. En toen bleek mijn voorkeur duidelijk te liggen bij de 'levendigheid' van de 26" modellen. Veel wendbaarder, wat mij een veiliger gevoel geeft bij hogere snelheden. Ik denk wel eens dat ik initieel erg beinvloed was door wat ik (vooral op dit forum) had gelezen.

Ik sluit me dus aan bij Tomasj en Bram Roose, probeer de ST1x eens, die heeft mij ook overtuigd.. En ze zijn nu erg goed geprijsd! Alleen wilde ik wel graag de krachtigere ondersteuning, dus ben ik bij de ST2 uitgekomen , in mijn optiek nog steeds de mooiste fiets :)
Stromer ST2s 2018 met BodyFloat, Van Zijp spatbord verlenger/versteviger met SKS spatlap, 1 zwarte Ortlieb Backroller High Visibility (rechts dragend :D ) en Abus Pedelec 2.0 helm.
Hein 1969
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 35
Lid geworden op: 04 mar 2019, 17:10
Locatie: Vlaams Brabant
Merk SP: Stromer ST5

Veel succes met de ST2S Huubster! :cool2: :cool2: :cool2:
Heb zelf nog geen seconde spijt gehad van mijn ST2S, en hoop dat het voor u hetzelfde mag zijn. Volgens mij is dit model het minste storingsgevoelig, maar mijn mening is louter gebaseerd op wat ik hier op het forum lees.
Stromer ST2S 2019
Stromer ST5 2021
joo1970
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 mei 2019, 22:19

Wanneer komt de nieuwe klever uit?

Mvg
Plaats reactie