Slapende pols.

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Mooi! Houden zo :cool2:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Vervelend fenomeen mijn vrouw had dit ook na de operatie aan haar duimen. Via diverse soorten veelal dure handgrepen, handschoentjes de Jones-H-Bar gekocht bij justpedal.nl het ziet er niet uit maar is een openbaring voor mensen met handen/onderarmen die niet "op slot" kunnen zonder klachten.

Na een paar jaar met dit stuur gereden te hebben was zij weer zover hersteld dat ze weer een "gewoon" Flyer stuur kon voor 50-70 kilometer kon handlen.
Ik was niet zo voor "amerikanen die proberen het fietswiel opnieuw uit te vinden" omdat daar geen of weinig fietshistorie is maar dit blijft een aanrader.
Ik heb het stuur verkocht aan een stel die er later de wereld mee rond gefietst zijn (ik deed de technische backup vanuit NL) met bepakte en bezakte Gravelbikes zowat alles is tijdens hun reis gebroken en kapot gegaan maar dit stuur en mijn voorbouw niet je zult er geen spijt van krijgen!
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Bas van Dijk
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 155
Lid geworden op: 18 jun 2018, 21:44

mircopauses helpen ook enorm.
Af en toe op de rechte stukken even beide handen (1 voor 1 natuurlijk :D ) los laten en uitschudden. Voordat je last krijgt.

Ik ga ook regelmatig even staan op de pedalen om 'andere' slapende lichaamsdelen te voorkomen.. 8-)
Stromer St2 2018. 5 maal per week Antwerpen<>Mechelen
https://www.strava.com/athletes/bvandijk68
Plaats reactie