Wijzigingen forumsoftware en verzoeken daartoe

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

mboelis schreef: 04 apr 2021, 10:44 De knoppen om een bericht te wijzigen , verwijderen, melden en quoten liggen over de info heen van de forumdeelnemer bij staand scherm. iPhone 6SPlus
Dankjewel. Ik had het inderdaad ook gezien. Zelfde geldt voor de landsvlag voor mensen die dit in hun profiel hebben gezien. Ik zal eens zien wat ik daaraan kan (laten) doen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
skybiker
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 jun 2018, 13:51
Locatie: regio Leuven

skybiker schreef: 03 apr 2021, 16:07 Hallo,
Het nieuwe forum ziet er echt wel leuk uit.
Maar het profiel vult op mijn iPad bijna de helft van mijn scherm aan de rechterkant waardoor de topics niet mooi weergegeven worden.
Is er een mogelijkheid om de profielsectie te verbeteren (zeker als er intopic replies zijn,
Ik heb al wat gezocht maar vind niet onmiddellijk de oplossing.
Kent er iemand een oplossing?
ik gebruik mijn ipad in landscape
(op pc is wel alles mooi gespreid en leesbaar)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb dezelfde klacht, inclusief screendump, ontvangen van een ander forumlid met een iPad. Het is inderdaad wat uit verhouding. Ik moet er even induiken om te zien of ik dit opgelost krijg. Wordt vervolgd.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

skybiker schreef: 03 apr 2021, 16:07 Hallo,
Het nieuwe forum ziet er echt wel leuk uit.
Maar het profiel vult op mijn iPad bijna de helft van mijn scherm aan de rechterkant waardoor de topics niet mooi weergegeven worden.
Is er een mogelijkheid om de profielsectie te verbeteren (zeker als er intopic replies zijn,
Ik heb al wat gezocht maar vind niet onmiddellijk de oplossing.
Kent er iemand een oplossing?
Dit is ook precies mijn probleem. IPad in landscape-modus.
Ik zet nu de iPad in portrait, waardoor het profiel onderaan komt en het lees- en schrijfdeel breder wordt. Niet ideaal, maar het werkt.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
mrstrom

Ik krijg heel veel lege witte vlakken:

Afbeelding

Is dat met een instelling weg te krijgen? Het leest nu niet prettig.
mrstrom

En heel vreemd, nu is het weg. Ik ben duidelijk geen kenner op gebied van websites etc. Maar anyway nevermind, het "werkt" weer. thankx.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Forum was offline rond 20u55 tot iets na 21u00 ...

Afbeelding
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Klopt, foutje van mij :oops:

Ik ben de migratie naar de nieuwe domeinnaam aan het voorbereiden en heb ergens aan gezeten waar ik (op dit moment) niet aan moest zitten.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Als ik in de "ongelezen berichten" view op (of liever: net naast) het icoontje links van de tekst druk dan kwam ik vroeger altijd direct uit bij de eerste ongelezen post in een draadje.
Nu lijk ik naar een willekeurig punt in de pagina terecht te komen. Soms helemaal onder in de footer, soms op een bericht dat ik al eerder gelezen heb een soms een paar berichten verder dan wat ik laatst las.

Beetje nutteloze feature zo, ik moet zo alsnog zelf op zoek naar waar ik gebleven was.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dat is wel heel vreemd. Bij mij werkt-ie vlekkeloos sinds ik weet waar ik (niet) moet klikken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie