Vanmorgen door auto geschept.

Cliff
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 mei 2019, 08:45
Locatie: Mol België
Merk SP: Stromer
Km-stand: 4000

Spoedig herstel en houd ons op de hoogte hoe dit allemaal afloopt. Heb je goede rechtsbijstand?
Trotse eigenaar van een Stromer ST2 Sport 2018!
Patrikius
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 346
Lid geworden op: 19 nov 2017, 21:41
Locatie: Friesland

Herstel ging wonderbaarlijk goed, twee dagen later ging ik weer voorzichtig aan t werk.
Wel enorme spierpijn, maar met een paracetamol ging het wel goed.
Bewegen is het beste in dit geval, stilstand gaf stijfheid.
Die avond ben ik nog naar squashtraining geaan (moest toch bewegen van de arts!)..
Vorige week toch maar weer naar de arts gegaan omdat ik nog niet goed op de linkerschouder kan slapen en er een bult op het A-C gewricht zit.(eind sleutelbeen). En ik nog een klein ei op het RE scheenbeen heb.
Volgens de arts heb ik last van het pianotoets fenomeen op de schouder, moet na verloop van tijd beter worden.
En het ei is weefselschade en moet ook na verloop van tijd herstellen..

De fiets is Total loss, ST5 is inmiddels binnen bij de dealer maar wacht nog op een bagagedrager.
Oude fiets is aan een opkoper verkocht en verzekering heeft uitbetaald.
Dus nog even wachten totdat ik de fiets kan ophalen en weer op de fiets naar t werk kan gaan.
één gek kan meer vragen stellen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Ik knetterde in december volgas van mijn Kalkhof en heb ook zo’n pianotoets opgelopen. Dat gaf flinke bewegingsbeperking en was ook soms pijnlijk. Ik heb met hulp van de fysiotherapeut een maand 2x per dag met een gewicht van 1kg getraind en nu kan weer mijn bier pakken als dat op een tafel naast mijn bankstel staat. Sterkte met je revalidatie.
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Patrikius
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 346
Lid geworden op: 19 nov 2017, 21:41
Locatie: Friesland

mboelis schreef: 30 mei 2019, 23:41 Ik knetterde in december volgas van mijn Kalkhof en heb ook zo’n pianotoets opgelopen. Dat gaf flinke bewegingsbeperking en was ook soms pijnlijk. Ik heb met hulp van de fysiotherapeut een maand 2x per dag met een gewicht van 1kg getraind en nu kan weer mijn bier pakken als dat op een tafel naast mijn bankstel staat. Sterkte met je revalidatie.
Dank je wel, had het gelukkig niet zo erg als jij.
Hopelijk gaat t goed met jou.
één gek kan meer vragen stellen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Patrikius schreef: 30 mei 2019, 23:02 Herstel ging wonderbaarlijk goed, twee dagen later ging ik weer voorzichtig aan t werk.
Wel enorme spierpijn, maar met een paracetamol ging het wel goed.
Bewegen is het beste in dit geval, stilstand gaf stijfheid.
Die avond ben ik nog naar squashtraining geaan (moest toch bewegen van de arts!)..
Vorige week toch maar weer naar de arts gegaan omdat ik nog niet goed op de linkerschouder kan slapen en er een bult op het A-C gewricht zit.(eind sleutelbeen). En ik nog een klein ei op het RE scheenbeen heb.
Volgens de arts heb ik last van het pianotoets fenomeen op de schouder, moet na verloop van tijd beter worden.
En het ei is weefselschade en moet ook na verloop van tijd herstellen..

De fiets is Total loss, ST5 is inmiddels binnen bij de dealer maar wacht nog op een bagagedrager.
Oude fiets is aan een opkoper verkocht en verzekering heeft uitbetaald.
Dus nog even wachten totdat ik de fiets kan ophalen en weer op de fiets naar t werk kan gaan.
Laten we dan hopen op dat volledig herstel en veel plezier van die ST5 ;-)
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Gelukkig maar dat je goed hersteld bent....veel plezier met je nieuwe karretje en hou de gepoetste kant boven :cool2: :cool2:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie