Je maakt wat mee als Stromert

Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

😘
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stromend schreef: 01 nov 2019, 21:56 Mail is vanmorgen al verstuurd maar nog geen reactie gehad.
Top ! Benieuwd naar de evolutie. :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Jorismak
Expert
Expert
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 okt 2019, 18:39

Je maakt wat mee:

Langs het water een lang 'jaagpad' een andere speed-pedelec die achter in m'n wiel blijft rijden (i.p.v. het standaard groepje van 3 wielrenners die ik er van verdenk om ondertussen op mij te staan wachten).

Halverwege besluit hij/zij opeens dat het genoeg is en besluit er voorbij te gaan.. Ik geloof een Klever X-Speed (of een model wat er op lijkt) die mij toch redelijk makkelijk voorbij stuift terwijl er 44.5km/u op mijn Omni staat.

Ik was eigenlijk gewend dat ik juist alle middenmotortjes voorbij zoefde, maar krijg het nu dus gewoon terug :).
pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

Jorismak schreef: 05 nov 2019, 13:09 Je maakt wat mee:

Langs het water een lang 'jaagpad' een andere speed-pedelec die achter in m'n wiel blijft rijden (i.p.v. het standaard groepje van 3 wielrenners die ik er van verdenk om ondertussen op mij te staan wachten).

Halverwege besluit hij/zij opeens dat het genoeg is en besluit er voorbij te gaan.. Ik geloof een Klever X-Speed (of een model wat er op lijkt) die mij toch redelijk makkelijk voorbij stuift terwijl er 44.5km/u op mijn Omni staat.

Ik was eigenlijk gewend dat ik juist alle middenmotortjes voorbij zoefde, maar krijg het nu dus gewoon terug :).
oeh, dat kan pijnlijk zijn... Als je erom maalt natuurlijk. :D
Ik heb tot op heden nog gene gehad die mij voorbij komt! ;p
Laatst gewijzigd door pleeyer_wan op 06 nov 2019, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Qua topsnelheid kunnen bepaalde Klevers inderdaad nét wat sneller dan bepaalde Stromers, hangt er vanaf welke Klever je tegenover welke Stromer zet. Het blijft allemaal een beetje gerommel in de marge, daar tussen de 45 en 48km/u.

Aangezien Stromer marktleider is en bekend staat om zijn uitstekende ondersteuning en snelheid, zijn Kleveraars altijd erg verheugd wanneer ze een Stromeraar voorbij kunnen rijden, dus de meesten zullen het niet laten als ze de kans zien :)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Jorismak
Expert
Expert
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 okt 2019, 18:39

pleeyer_wan schreef: 05 nov 2019, 14:13
oeh, dat kan pijnlijk zijn... Als je erom maalt natuurlijk. :D
Met een dikke knipoog natuurlijk :)
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Jorismak schreef: 05 nov 2019, 13:09...Ik was eigenlijk gewend dat ik juist alle middenmotortjes voorbij zoefde, maar krijg het nu dus gewoon terug :).
Ik denk dat je toe bent aan een ST5. :D
Witte ST3 van maart 2019
Jorismak
Expert
Expert
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 okt 2019, 18:39

... Die dag dat je besluit met de trein te gaan om je benen wat rust te geven.. En dan gaan er geen treinen vanaf het station bij je in de buurt.

Heb ik toch een goede keuze gemaakt met de fiets :)
pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

's avonds om 18u30 is het al redelijk pikkedonker. Op weg van het werk naar huis, stevig aan het cruisen, want ken de baan toch en geen huizen langs het pad. Tot midden van een kort S bochtje plek modder op de weg. Daar kunnen de pirelli' s echt nie mee overweg, dus schuif tegen 43 met 2 wielen tegelijk weg. Gelukkig maar een kleine plek, want direct terug grip en kunnen corrigeren.
Toch efkens verschieten. Waarschijnlijk was het maar 5 cm schuiven, maar tvoelde veel erger. :ai
Vele jaren moto en mtb door de modder heeft denk ik toch wat geholpen. :mrgreen:
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Zo zie je maar, niet elk jaargetijde is even geschikt om met je Stromer 45 km/uur te rijden.
Witte ST3 van maart 2019
Plaats reactie