Je maakt wat mee als Stromert

Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

45km/h in het wiel rijden is nog te doen maar dan 500m alles geven om iemand in te halen die 45km/h gaat is een hele prestatie. Dan deze prestatie nog eens herhalen om opnieuw terug te komen was er teveel aan, 1ste keer te diep gegaan.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

En hele tijd geleden kwam ik regelmatig een wielrenner tegen die op de lange rechte stukken steevast 43-44 km/h op eigen kracht fietste. Soms had ik moeite om hem bij te houden :ai
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Je maakt wat mee als niet-Stromert
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FreddyH schreef: 13 apr 2021, 16:36 En hele tijd geleden kwam ik regelmatig een wielrenner tegen die op de lange rechte stukken steevast 43-44 km/h op eigen kracht fietste. Soms had ik moeite om hem bij te houden :ai
Hier rijdt er ook zo eentje rond, met kuiten in de vorm van wiebertjes. Die vraagt het altijd vriendelijk of-ie mag aanpikken en dan vind ik het goed, hij weet ook duidelijk wat-ie doet, zeer ervaren fietser. Heb weleens een praatje met 'm gemaakt, blijkt in e.o.a. prof ploeg rijden dus die kon wel wat.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
DavyD
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 aug 2020, 10:57
Locatie: Sint-Truiden
Merk SP: ST3

Ik heb ook wel mensen die in mijn wiel komen hangen, laatst leek het zelfs een klein treintje. Ik reed toen volgens Omni 47-48 km/u

Als ik zie dat iemand me probeert te volgen, dan hou ik er ook rekening mee. Dan kijk ik in mijn spiegel hoe vlot het voor deze persoon gaat en dan versnel of vertraag ik een beetje zodat deze in mijn wiel kan blijven hangen.

Ik heb enorm veel respect voor mensen die dergelijke prestaties kunnen neerzetten op een racefiets en wil ze dan ook helpen waar mogelijk. Het helpt misschien ook om ons imago wat op te poetsen, wanneer er een betere verstandhouding is tussen de SP-rijders en andere vlotte fietsers.
Stromer ST3 2020 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 08/2020
Woon-werk : 64 km enkel (Velm - Evere)
Jenkins
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 feb 2021, 09:50
Locatie: Limburg
Merk SP: Flyer
Km-stand: 3750

DavyD schreef: 14 apr 2021, 08:23 Ik heb ook wel mensen die in mijn wiel komen hangen, laatst leek het zelfs een klein treintje. Ik reed toen volgens Omni 47-48 km/u

Als ik zie dat iemand me probeert te volgen, dan hou ik er ook rekening mee. Dan kijk ik in mijn spiegel hoe vlot het voor deze persoon gaat en dan versnel of vertraag ik een beetje zodat deze in mijn wiel kan blijven hangen.

Ik heb enorm veel respect voor mensen die dergelijke prestaties kunnen neerzetten op een racefiets en wil ze dan ook helpen waar mogelijk. Het helpt misschien ook om ons imago wat op te poetsen, wanneer er een betere verstandhouding is tussen de SP-rijders en andere vlotte fietsers.

Kan niets anders zeggen dan hulde!
:bf:
Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

Reed deze week met de Stromer rond in eigen streek, komt er ééntje met een regenboogtrui achter mij aan. Vond er hem bekend uitzien....stak me voorbij aan mijn snelheid 43km/u op het vlakke en kreeg een mooie groet in het frans...... Bleek achteraf Alaphillipe te zijn.
Hij werd gevolgd door een fotograaf...maar toch leuk om met de voetjes op de grond gezet te worden naar prestaties toe.
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Ena1968
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jul 2019, 14:28

Peter 2 schreef: 14 apr 2021, 10:43 Reed deze week met de Stromer rond in eigen streek, komt er ééntje met een regenboogtrui achter mij aan. Vond er hem bekend uitzien....stak me voorbij aan mijn snelheid 43km/u op het vlakke en kreeg een mooie groet in het frans...... Bleek achteraf Alaphillipe te zijn.
Hij werd gevolgd door een fotograaf...maar toch leuk om met de voetjes op de grond gezet te worden naar prestaties toe.
Het is echt geen schande om er dan af gereden te worden. Je moet al een motor hebben om Alaphillipe er onder te krijgen :bp:
Opzij, opzij, opzij, we hebben ongelooflijk veel haast. :cool2:
Gebruikersavatar
Blizzard
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 97
Lid geworden op: 18 nov 2017, 19:47
Locatie: Dalen
Merk SP: Stromer ST3 sport

Peter 2 schreef: 14 apr 2021, 10:43 Reed deze week met de Stromer rond in eigen streek, komt er ééntje met een regenboogtrui achter mij aan. Vond er hem bekend uitzien....stak me voorbij aan mijn snelheid 43km/u op het vlakke en kreeg een mooie groet in het frans...... Bleek achteraf Alaphillipe te zijn.
Hij werd gevolgd door een fotograaf...maar toch leuk om met de voetjes op de grond gezet te worden naar prestaties toe.
Gaaf, toffe ervaring! :cool2:
Orange 20 inch ST1X met 618 batterij. Exit, nu: ST3 sport mat zwart.
Gebruikersavatar
JeroenH
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 352
Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
Locatie: Antwerpse Kempen
Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
Km-stand: 24k.17k

Peter 2 schreef: 14 apr 2021, 10:43 Reed deze week met de Stromer rond in eigen streek, komt er ééntje met een regenboogtrui achter mij aan. Vond er hem bekend uitzien....stak me voorbij aan mijn snelheid 43km/u op het vlakke en kreeg een mooie groet in het frans...... Bleek achteraf Alaphillipe te zijn.
Hij werd gevolgd door een fotograaf...maar toch leuk om met de voetjes op de grond gezet te worden naar prestaties toe.
Leuk! Hij heeft ook een tweede verblijf in Ronse dacht ik, dus je gaat hem misschien nog meer tegenkomen ;)
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS
Plaats reactie