Je maakt wat mee als Stromert

Jorismak
Expert
Expert
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 okt 2019, 18:39

Stromeur schreef: 06 dec 2019, 13:14 Communicatie komt van twee kanten. Wanneer een monteur uitspraken doet waar je wenkbrauwen van omhoog gaan, dan vraag ik de monteur of de winkel om uitleg, in plaats van op dat moment te zwijgen en e.e.a. wel online te ventileren.

Het is maar een tip.
.. Het is dus geen ventileren, en snap ook niet waar dat vandaan zou komen. Meer een 'aha vandaar!'.
Beetje jammer dat alles online als klaagzang wordt opgevangen, zelfs nadat ik zeg dat ik het niet erg vind.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Jorismak schreef: 06 dec 2019, 14:55 Beetje jammer dat alles online als klaagzang wordt opgevangen, zelfs nadat ik zeg dat ik het niet erg vind.
Een uitgebreid verhaal plaatsen dat over kan komen (en wel degelijk overkomt) als klacht ("Stromer heeft 1,5 jaar in de doos gezeten", "Stromer is alleen getest, niet nagelopen", "Stromer heeft een mod niet gehad waardoor er een storing optrad", "Stromer heeft een verouderde slotmontage wat ook de monteur van de winkel zelf verbaasde", "standaard zat los", "communicatie van de winkel is summier en alleen per mail" etc. etc.) afsluiten met een "maar dat vind ik helemaal niet erg hoor!" klinkt toch wat vreemd. Ik, en met mij de meesten, zou dit namelijk wél vervelend vinden.

De reactie van Polling bevestigt deze lezing:
Polling schreef: 05 dec 2019, 18:44 En ik maar denken dat het een van de premium-dealers was daar... als ze een fiets uitleveren die lang op voorraad heeft gestaan, dan zou je toch verwachten dat ze dergelijke upgrades / mods / oplossingen voor problemen standaard uitvoeren???
Ik vind het netter om e.e.a. eerst aan de winkel voor te leggen, helemaal wanneer je ze hier met naam noemt. Ik vind het vooral daarom een beetje jammer dat dat niet (eerst) is gebeurd.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Jorismak
Expert
Expert
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 okt 2019, 18:39

Ik denk dat je er in leest wat je wilt lezen. Zo dan maar.

Je maakt wat mee als Stromert
Zomaar stil gevallen met kortsluiting in een regenbui, ondanks dat ik al in vele regenbuien heb gestromert.

Inderdaad een wijze les om reserve lampjes mee te nemen.

En nog een les voor mij: ondanks dat je fiets pas recent is uitgeleverd, kan het best zijn dat je fiets al een tijd geleden door Stromer is uitgeleverd en heeft hij misschien nog niet de laatste mods om bekende problemen op te lossen.

Ik ben blij dat de kortsluiting dus waarschijnlijk een duidelijke oorzaak had.

Gelukkig heb ik een FM die er niet moeilijk over deed en snel een afspraak had om het probleem aan te pakken, nota bene bij mij thuis voor de deur. Goed gebabbelt en weer een hoop over m'n fiets geleerd.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dealernaam uit de bijdragen verwijderd. Reden: zie mijn eerdere reacties. E.e.a. is irrelevant voor een aha-Erlebnis.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Joris, ik snap je wel. Het probleem van deze wijze van communiceren is is dat de nuance wegvalt. Samen live discussiëren (met een pint erbij) werkt nu eenmaal beter in een aantal situaties. Maar goed, je wilt alle forumleden niet iedere avond over de vloer. Ik weet niet wat bijvoorbeeld die Belgen drinken maar zeker geen heineken :ai
Misschien een toertochtje organiseren door het land van Maas en Waal met een bezoek aan de Hemel of de Blauwe hand in Nijmegen........... :idea:
Overigens de namen van fm ers erbuiten laten is idd wel correct.
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
ocra

Vanochtend zadel gebroken, dat is wel spannend op volle snelheid. Snelle fix even zadel iets naar voren gezet, zelfs die cm merkje wel in je houding wel grappig.
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

3 weken geleden van achteren aangereden door een automobilist en vandaag via zijn verzekering vernomen dat de chauffeur ontkent dat hij me geraakt heeft.
Nu afwachten hoe rechtsbijstand het met mijn foto’s en politieverklaring regelt.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromend schreef: 09 dec 2019, 18:08 politieverklaring
Heeft de politie ook sporen bekeken en in de verklaring gezet, of alleen de verklaringen van jou en de tegenpartij opgenomen? In dat laatste geval kan niemand er wat mee. Dat is jouw verhaal tegen dat van de automobilist. De politie heeft het niet zie gebeuren en heeft geen getuigen gehoord, dus alleen braaf opgetekend wat jullie hebben verteld. (En voor zover ik begreep was je ook niet akkoord met wat ze aanvankelijk als jouw verklaring hadden opgenomen.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

PV

Opmerking:
1 verklaarde dat 2 naast hem kwam rijden net voor de rotonde en vervolgens werd 1 geraakt door 2 waardoor hij ten val kwam.
2 verklaarde dat hij het vreemd vond dat 1 op de rijbaan fietste, hij claxonneerde en dat 1 hier van schrok en ten val kwam.
Door ons, verbalisanten, is er geen schade aan het voertuig van 2 aangetroffen.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromend schreef: 09 dec 2019, 22:07 Door ons, verbalisanten, is er geen schade aan het voertuig van 2 aangetroffen.
Hoe kan dat nou?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie