Je maakt wat mee als Stromert

Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Volgens mij kan je in B wel beter getuigen hebben anders is het mijn verklaring tegen de zijne en zie ik dit zonder verder gevolg geklasseerd worden.
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Ambiorix
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 okt 2018, 15:39
Locatie: Geel
Merk SP: ST1X
Km-stand: 14000

Dat van die 112 bellen is wel een goed idee, dat wist ik niet. Ik probeer meestal ook wel te leven en te laten leven maar ja, soms kom je in zo'n situatie terecht en dan is goed om weten dat je de politie kan bellen. Vond het trouwens wel tof dat er zoveel omstaanders zich niet afzijdig hielden.
Ik kijk al uit naar volgende week : al de automobilisten in hun auto bij 35 graden en wij lekker fris op de Stromer ! Laat die hittegolf maar komen :D
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Ambiorix schreef: 23 jun 2019, 18:10 Ik kijk al uit naar volgende week : al de automobilisten in hun auto bij 35 graden en wij lekker fris op de Stromer ! Laat die hittegolf maar komen :D
Yep....die automobilisten gaan nogal lachen met ons terwijl ze de airco vollen bak zetten!
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Gebruikersavatar
jannijm
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 feb 2019, 20:07
Locatie: NL - Gelderland
Merk SP: Stromer

nick1 schreef: 23 jun 2019, 18:16
Ambiorix schreef: 23 jun 2019, 18:10 Ik kijk al uit naar volgende week : al de automobilisten in hun auto bij 35 graden en wij lekker fris op de Stromer ! Laat die hittegolf maar komen :D
Yep....die automobilisten gaan nogal lachen met ons terwijl ze de airco vollen bak zetten!
:shock: :shock: :bj
🇾🇪 Stromer ST3 XL Deep Black 983Wh - Bodyfloat Kinekt 2.1 - Abus rIngslot - Ergotec M88 spiegel - Ultegra cassette 11-28 - Van Zijp 175 mm - Ergon GS3 handvatten - Ortlieb Backroller Classic - Cycliq Fly12 CE & Fly6 CE
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Tja, ach. Zolang we aan het fietsen zijn is het wel lekker. Het is pas als je stopt bij een verkeerslicht of zo dat de koppakking lek gaat...

Ergo: in een hittegolf niet stoppen voor een verkeerslicht :lol:
Of nog slechter: we maken er gewoon een groene hittegolf van :roll:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

FreddyH schreef: 23 jun 2019, 21:09
Ergo: in een hittegolf niet stoppen voor een verkeerslicht :lol:
Ik heb zowel gister als vandaag de pech dat de stoplichten die ik tegen kom allemaal voor een brug zijn :bb
Vanmorgen weer 3 bruggen tegen; 1x voor twee beroepsboten (heb ik begrip voor), maar twee keer voor van die truttevakantiebootjes die niet eens gas terug hoeven te nemen. Komt u maar hoor.....
Mateloos irritant als je naar je werk wilt (of naar huis). Ik snap dat die brug omhoog moet, maar waarom die pleziervaart altijd voorrang krijgt is mij een raadsel (en frustratie).
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Daniel1975 schreef: 25 jun 2019, 07:57 maar twee keer voor van die truttevakantiebootjes die niet eens gas terug hoeven te nemen. Komt u maar hoor.....
Mateloos irritant als je naar je werk wilt (of naar huis). Ik snap dat die brug omhoog moet, maar waarom die pleziervaart altijd voorrang krijgt is mij een raadsel (en frustratie).
Moet je eens in Harlingen komen wonen in de zomer. Ik moet langs drie bruggen voordat ik de stad uit ben. Daar doe ik nu 30 a 45 minuten over, in plaats van 5min. in de winter.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 25 jun 2019, 08:05 Moet je eens in Harlingen komen wonen in de zomer. Ik moet langs drie bruggen voordat ik de stad uit ben. Daar doe ik nu 30 a 45 minuten over, in plaats van 5min. in de winter.
Da's niet echt een overtuigende uitnodiging :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

:bj :bj
Ik kom van origine uit Bruinisse; toen de by-pass brug daar nog niet was, was de file nog niet opgelost en dan ging die alweer omhoog. En dan praat je over een schutsluis met al het getreuzel wat daar bij hoor :dwarf:
Iedereen kon toen het dienstschema van de Interliner bussen dromen, want dat was de enige garantie dat de brug naar beneden was.
Enige lollige was om gewoon 's avond tegen een hekje te hangen en het gehannes in de sluis te zien.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Daniel1975 schreef: 25 jun 2019, 07:57
FreddyH schreef: 23 jun 2019, 21:09
Ergo: in een hittegolf niet stoppen voor een verkeerslicht :lol:
Ik heb zowel gister als vandaag de pech dat de stoplichten die ik tegen kom allemaal voor een brug zijn :bb
Vanmorgen weer 3 bruggen tegen; 1x voor twee beroepsboten (heb ik begrip voor), maar twee keer voor van die truttevakantiebootjes die niet eens gas terug hoeven te nemen. Komt u maar hoor.....
Mateloos irritant als je naar je werk wilt (of naar huis). Ik snap dat die brug omhoog moet, maar waarom die pleziervaart altijd voorrang krijgt is mij een raadsel (en frustratie).
Mij route terug naar huis is met het warme weer ook bewust een wat langere route. Eentje waarbij ik de enige brug die bij mij voor de pleziervaart open gaat niet hoef te nemen. Op mijn heenrit is die brug geen probleem, want dan slapen al die toeristen nog.
Witte ST3 van maart 2019
Plaats reactie