Huidige Levertermijnen

stromersucks
Runner-up
Runner-up
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 jul 2019, 08:14

Hallo allemaal,
in mijn vorige reactie (ondersteuning helemaal weg) heb ik vermeld dat ik een St5 zou kopen aangezien ik boven de 20k op mijn teller had.
Na reparatie heb ik mijn fiets verkocht, en heb mij dus een st 5 besteld...huidige levertermijn zou op 2de week van sept komen... natuurlijk is dit niet berekend met de full suspenshionkit...natuurlijk blijft de hamvraag of dat een goed idee is aangezien het om een extra kost van 1250 euro gaat...heb nooit de gelegenheid gehad om een geveerde zadelpen te gebruiken op mijn st2 maar vele stromer gebruikers raadde dit aan... het traject dat ik afleg is bumpy...soms denk ik dat ik veldcross doe met de stromer… gelieve info te geven :)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Geveerde zadelpen ontlast je rug. Geveerde voorvork ontlast je polsen. Het één is geen alternatief voor het ander. Overigens vind ik de Pirelli's van de ST5 niet onverdienstelijk dempen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Of full suspension echt nodig is, kun je alleen zelf bepalen. Normaliter zorgt een goede demping wel voor extra comfort. Het plaatsen van dempers kost behalve geld bij elk ritje ook wat energie.
Witte ST3 van maart 2019
Coyote
Pro
Pro
Berichten: 43
Lid geworden op: 18 aug 2019, 18:13

Met de st5 geen ervaring, de st3 die ik ga bestellen staat gewoon op voorraad bij de dealer.
Inschrijven duurt wel iets langer.
Plaats reactie