Reparatie duurt lang

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Maarten-s schreef: 11 mar 2019, 19:45 De dealer zal ik nog even voor me houden, ik vind het niet gepast om deze gelijk bij naam te noemen.
Dat begrijp ik ... ik heb dat ook heel lang niet gedaan, tot op een mooie dag de maskerade volledig afviel en het plotsklaps overduidelijk was dat ik mijn zuurverdiende spaarcenten had besteed bij een non-communicatieve onkundige nitwit en voor zo'n toestanden wil ik anderen graag helpen behoeden.

Ik hoop dat je eruit komt, succes ! :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
s-EVE
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 nov 2018, 20:11
Locatie: Midden NL
Merk SP: ST2

Bij mijn val heb ik mijn koplamp beschadigd, na iets van 4 weken hebben de bekende heren het opgegeven (ik hoorde later pas hoe) en alsnog een mini-nova op mijn fiets gemonteerd. Bij het shoppen voor de dame hier in huis kwam ik er achter hoe ze het opgelost hebben, er staat in hun showroom een ST2 zonder licht :(

Dus hulde voor deze FM, maar onderdelen is écht een ding af en toe
ST2-Wit, standaard, SP-houder, Ortlieb Office, Cratoni Commuter :ba Geen extra toeters, wel een extra bel!
Commute: ~35km midden NL - ruwweg Vianen <-> Geldermalsen - FM: Die uit de Betuwe
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Maarten-s schreef: 11 mar 2019, 19:45De dealer zal ik nog even voor me houden
plaats noemen kan ook
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Plaats reactie