Belgische dealers

jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Golvas schreef: 12 dec 2020, 19:49 Er zijn in BE nog wel meer dealers die je het gevoel geven van "je mag blij zijn dat je bij ons een fiets MAG kopen" ... uiteindelijk wil je als klant na de aankoop enkel rekenen op service, op een accurate aanpak van problemen, op vlotte toelevering van onderdelen, op vakkennis en wil je bij de verkoper telkens weer binnen- en buitenstappen met het "deze-mensen-zijn-er-voor-mij-gevoel" en dat is - helaas - een zeldzaam gegeven.
+1
Gelukkig zijn er nog een aantal met respect voor hun klanten .
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
marcd
Rookie
Rookie
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 mei 2020, 21:35

Ik ben van plan om een nieuwe ST2 aan te kopen, kan er iemand een topdealer qua service aanbevelen in de omgeving van Waregem (straal van ong. 30 km)?
Een dealer waar je, zoals Golvas het mooi omschrijft, telkens buitenstapt met een
"deze-mensen-zijn-er-voor-mij-gevoel"!
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Neem eens contact op met Peter 2 ... hij is klant bij Fieles in Zwalm en hij is daar vol lof over.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Golvas schreef: 06 jan 2021, 21:23 Neem eens contact op met Peter 2 ... hij is klant bij Fieles in Zwalm en hij is daar vol lof over.
Heb die van mij er ook gekocht....hij leest ook af en toe mee op het forum.....
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Gebruikersavatar
JeroenH
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 352
Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
Locatie: Antwerpse Kempen
Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
Km-stand: 24k.17k

Iemand hier ervaring met Fietsen Pauwels uit Lommel (Kerkhoven) als Stromer-dealer?
Ik ben stilletjes aan op zoek naar een vervanger voor mijn Qwic en de ST2 staat onder meer op het verlanglijstje 8-)
Pauwels is voor mij de dichtste Stromer-dealer, maar ik heb in mijn kennissenkring niemand die er klant is.
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS
mrstrom

dede-if schreef: 12 sep 2019, 23:39
Ik heb mijn fiets daar ook gekocht. Het binnenkomen van de wisselstukken kan soms erg lang duren. Ik vroeg hen ook naar een andere cassette op mijn ST2 met een 11-12-13-... en volgens hen is dit jammer genoeg niet mogelijk.
Dat zegt mijn dealer, in NL, ook. Hij komt zo uit het doosje, andere zijn er niet.....
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

JeroenH schreef: 28 jan 2021, 11:20 Iemand hier ervaring met Fietsen Pauwels uit Lommel (Kerkhoven) als Stromer-dealer?
Ja en nee ... ;)

Ik kocht er geen SP, maar ik kocht eind 2018 van een andere Stromer eigenaar een CR190 lader over met aankoopbewijs ... na een zestal maanden zat het gekende rammeltje in de lader en heb ik contact opgenomen met de FM die deze lader aan de eerste eigenaar verkocht en dat was Pauwels in Kerkhoven.

De voorafgaande communicatie was schitterend (ik stond zelfs in CC in de mail die ze naar Stromer hebben gestuurd voor de aanvraag van de garantie) en de omruiling ter plaatse (midden 2019) was geen enkel probleem, een aangenaam contact.

Een stevig gevulde winkel met een gevarieerd aanbod, zeker geen megadealer maar op mij kwamen ze alvast hulpvaardig en klantgericht denkend over, maar mijn ervaring met hen is uiteraard van marginale grootte.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Yig
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 sep 2020, 13:33
Merk SP: Stromer ST1

Bike World @ Brugge, héél goede service, ze hebben ook een winkel in Knokke.
Gebruikersavatar
JeroenH
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 352
Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
Locatie: Antwerpse Kempen
Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
Km-stand: 24k.17k

Golvas schreef: 28 jan 2021, 19:00
JeroenH schreef: 28 jan 2021, 11:20 Iemand hier ervaring met Fietsen Pauwels uit Lommel (Kerkhoven) als Stromer-dealer?
Ja en nee ... ;)
Bedankt Golvas! Ik ben er ook al wel eens geweest om lang geleden eens een Batavus Razer te testen en wat onderdelen te kopen en ook fijne ervaring met de winkel en personeel toen, maar dus nog niet met de Stromer-service specifiek.
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Je zal ondertussen ook al wel weten dat je veel beter af bent met een degelijke FM die op 60 kilometer van je deur zit dan met een prutser die achter een mooie façade zit op 6 kilometer. ;)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie