Belgische dealers

Copello
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 jan 2019, 16:22
Merk SP: ST3
Km-stand: 11.400

Stromeur schreef: 12 sep 2019, 19:12 Dat kan ook heel anders. En het is handig om zoiets uit te zoeken voordat je met een dealer in zee gaat, zodat je weet of de werkwijze aansluit bij jouw wensen.
Idd , op het moment van de bestelling lijkt vooral wat telt de leveringstermijn van je fiets en vooral de grote dealers kunnen snel leveren omdat ze in grote oplage bestellen, maar dat betekent ook een minder persoonlijke aanpak hebben en geen tijd voor het uitzoeken van alternatieven.
Mede door de hype van de elektrische fietsen zie je dat de FM's niet gestructureerd zijn op deze snelle groei en alleen maar standaard werken (en er is ook meer aan te verdienen :roll: ).
Maar dankzij dit forum zijn er heel wat zaken die we zelf kunnen en dus niet direct een fm nodig hebben :cool2:
ST3 black edition 983Wh. (Woon - werk enkel 30km)
Samtruwant
Pro
Pro
Berichten: 54
Lid geworden op: 27 jul 2019, 21:09
Locatie: Diksmuide

Luc ST1 schreef: 12 sep 2019, 14:05 Bedoeling is dat ik volgende week woensdag mijn st1 ga ophalen
Leuk vooruitzicht! Ik heb van mijn dealer, Cool electro cycles, nog niks gehoord ivm leverdatum. Het begint wel te kriebelen...
Laatst gewijzigd door Samtruwant op 13 sep 2019, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Luc ST1
Runner-up
Runner-up
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 aug 2019, 15:38
Locatie: Drongen (Baarle)

Samtruwant schreef: 13 sep 2019, 10:09
Luc ST1 schreef: 12 sep 2019, 14:05 Bedoeling is dat ik volgende week woensdag mijn st1 ga ophalen
Leuk vooruitzicht! Ik heb van mijn dealer, Cool electro ocycles, nog niks gehoord ivm leverdatum. Het begint wel te kriebelen...
Heb ik ook. Had eerder deze week vernomen dat de large modellen verleden week zijn uitgeleverd in Belgie. De medium modellen volgen volgende week. Had ook nog niets vernomen van mijn fm maar ben woensdag zelf polshoogte gaan nemen. En ja hoor, was al binnen. Maar ze verdrinken daar in het werk waardoor alles op de lange baan word geschoven. Dus woensdag ook papieren ingevuld voor de nr. Plaat. Volgende dinsdag gaat de fm zelf naar de bevoegde instantie voor de nr.plaat. Dus woensdag haal ik hem op, maar zal een ritje zonder plaat worden. Ik zal eind deze week een bericht posten hier op het forum met mijn eerste ondervindingen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Luc ST1 schreef: 13 sep 2019, 21:19 Had ook nog niets vernomen van mijn fm maar ben woensdag zelf polshoogte gaan nemen. En ja hoor, was al binnen.
Je geeft duizenden euro's bij ze uit en dan béllen ze je niet even als-ie binnen is? :ai

Wat een dozenschuiver.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Hoe langer ik dit topic volg, hoe meer ik denk 'Ik heb echt wel geluk met mijn FM'
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Luc ST1
Runner-up
Runner-up
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 aug 2019, 15:38
Locatie: Drongen (Baarle)

vind het inderdaad ook alles behalve op die manier. Niet alle fm's werken met passie voor hun vak wat te betreuren valt. Ik ben al 29 jaar zelfstandig en pak zaken toch volledig anders aan. Maar goed, we zullen wel zien wat de toekomst brengt. Ik zit er zowiezo aan vast zolang de garantie loopt.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Luc ST1 schreef: 13 sep 2019, 23:09 Ik zit er zowiezo aan vast zolang de garantie loopt.
Neen, zelfs dat is geen noodzaak ... zie mijn ervaring : viewtopic.php?f=5&t=1975&p=50673#p50673

Zie ook het topic over adoptiedealers : viewtopic.php?f=5&t=1215
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Luc ST1 schreef: 11 sep 2019, 20:39 Ik heb hier heel wat winkels zien voorbijkomen van O-VL maar zag de naam Godefroot te st-Martens-Latem nog niet voorbijkomen. Ik heb daar namelijk 2 weken geleden mijn st1 launch edition besteld. Heeft iemand ervaring met deze winkel?
Ja... die antwoorden NOOIT op een email! Ik had een email gestuurd om een ST3 LE te bestellen (voorraad, leveringstermijn...), geen antwoord. Mail ik ze om iets te kopen van een bepaald merk dat ze in hun assortiment hebben... geen antwoord... het vertrouwen om daar dan een fiets te bestellen was ver weg. Nochtans op een steenworp van waar ik woon.
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
remortS
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2019, 20:45
Locatie: Nijlen

Blue schreef: 21 feb 2019, 20:13 Ik kan NielsAlbertBikeStore super aanraden!!!

Hele gemoedelijke sfeer, testen kan zonder problemen, altijd klaar voor een woordje uitleg en super afhandeling van bestelling, opvolging en levering.
Inderdaad absolute aanrader. Kan ik alleen maar beamen. Heeft zelfs in mijn geval een garantiegeval geregeld op eigen kosten door leveringsproblemen bij Stromer. Ook ontvangst en assortiment van kledij & accessoires zijn uitstekend !
ST3 2019 - 983 Wh - XL Sport - wit - 04/2019 - 4500 km
woon-werk 26 km enkel (Nijlen - Wilrijk)
asm12z
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 nov 2018, 08:02

Al een jaar klant bij Danny Vergauwe in Sint Laurens. Super service. Kleinere fietszaak, maar heel veel Stromers beschikbaar. Ik had mijn fiets vlugger dan collega’s die hem bij grote winkels besteld hadden. Bij lekke band, wordt deze onmiddellijk vervangen. 3D geprinte accessoires worden ter plaatse geprint. Super FM.
2018-2022 ST3 (🚲 Deep Black, Sport L, 🔋BQ814,⛑ Giro Bexley, 🎥 Cycliq Fly12CE, 🛎 Spurcycle) 🇧🇪
2022-... ELLIO (🚲 Yankee Blue, Sport, 🔋1150W, ⛑ Giro Bexley - winter, Lazer Anverz - zomer, 🎥 Cycliq Fly12CE, 🛎 Spurcycle) 🇧🇪
Plaats reactie