Proefrit viel mij tegen

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Als ik een Stromer zou kopen zou ik dat doen bij een dealer op bijna 50 km afstand. Er zitten ook meerdere dealers op 10 tot 30 km afstand...

Waarom? Die dealer op afstand heeft vervangend vervoer (gelijkwaardige fiets) en kent de fietsen door en door (dus problemen worden adequaat opgelost). De dealer op 10 km afstand heeft bijna nooit vervangend vervoer (tenzij je een gewone e-bike accepteert) en kent de fietsen minder goed...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Plus daarbij. Ga uitgebreid testen. Meerdere dagen en rij vele kilometers. Jij bent 196 cm en vindt het frame van de ST1/2 beter dan die vande ST3. Kan, maar zoek dit goed uit. De ST3 heeft ook een XL frame. De ST1 niet. Idd de ST1 is goed te tweaken qua houding.
De ST1 kan prima boven de 40 km per uur rijden. De ST3 rijdt natuurlijk wat gemakkelijker boven die snelheid. Ik rij met mijn ST1 wel alle e bikes eruit ook de opgevoerde bikes. Een testbike is niet altijd optimaal afgesteld. Zo had ik een maand geleden een ST2 te leen. Hij reed voor geen meter. Na kalibratie reed de ST2 weer goed.(overigens niet beter dan een ST1 :D ).
Mijn dealer ligt ook op 15 km afstand. Is dat een probleem? Neen, terwijl ik geen handige Harry ben en veel onderhoud laat doen. Gewoon een lekker fietstochtje.
Succes met je testen, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Plaats reactie