Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
JanR schreef: ↑16 mar 2021, 20:18
Het ziet er naar uit dat Stromer dit professioneel aanpakt. Het is in ieder geval een grote logistieke operatie om alle verdachte vorken terug te halen. Zo te zien hebben de voorvorken een uniek serienummer en kan zodoende elke vork vervangen worden.
Klopt.
Stromer heeft niet stil gezeten na de vorkbreuk die de aanleiding was voor deze omruil-actie. En of de vorken die nu worden omgewisseld verdacht zijn, of preventief worden omgeruild, of 'voor onderzoek na een periode van gebruik' zoals Stromer zelf communiceert: ze zullen sowieso voldoen aan de wettelijke richtlijnen die bepalen welke stappen een fabrikant moet nemen na een incident zoals dit.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Zijn er meer stromer fietsers die onlangs een email en brief hebben ontvangen dat hun voorvork vervangen moet worden en nadrukkelijk mee hebben gekregen om vanaf dat moment geen gebruik meer te maken van je fiets? Waar ik mij zeer over verbaas maar eigenlijk ook weer niet is dat Stromer weer ontzettend uitblinkt in het direct juridisch afdichtingen maar de klant uiteindelijk weken laat wachten tot er een voorvork wordt geleverd. Mijn dealer heeft de fiets aangemeld maar krijgt niet te horen wanneer deze geleverd gaat worden.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? In mijn geval gaat het om een ST5
wiseguy schreef: ↑28 mei 2022, 09:56
Zijn er meer stromer fietsers die onlangs een email en brief hebben ontvangen dat hun voorvork vervangen moet worden en nadrukkelijk mee hebben gekregen om vanaf dat moment geen gebruik meer te maken van je fiets? Waar ik mij zeer over verbaas maar eigenlijk ook weer niet is dat Stromer weer ontzettend uitblinkt in het direct juridisch afdichtingen maar de klant uiteindelijk weken laat wachten tot er een voorvork wordt geleverd. Mijn dealer heeft de fiets aangemeld maar krijgt niet te horen wanneer deze geleverd gaat worden.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? In mijn geval gaat het om een ST5