Stromer wisselt serie voorvorken in

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

JanR schreef: 16 mar 2021, 20:18 Het ziet er naar uit dat Stromer dit professioneel aanpakt. Het is in ieder geval een grote logistieke operatie om alle verdachte vorken terug te halen. Zo te zien hebben de voorvorken een uniek serienummer en kan zodoende elke vork vervangen worden. 👍🏻
Klopt.

Stromer heeft niet stil gezeten na de vorkbreuk die de aanleiding was voor deze omruil-actie. En of de vorken die nu worden omgewisseld verdacht zijn, of preventief worden omgeruild, of 'voor onderzoek na een periode van gebruik' zoals Stromer zelf communiceert: ze zullen sowieso voldoen aan de wettelijke richtlijnen die bepalen welke stappen een fabrikant moet nemen na een incident zoals dit.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Ik ben er blij mee! Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
wiseguy
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 nov 2019, 10:25

Zijn er meer stromer fietsers die onlangs een email en brief hebben ontvangen dat hun voorvork vervangen moet worden en nadrukkelijk mee hebben gekregen om vanaf dat moment geen gebruik meer te maken van je fiets? Waar ik mij zeer over verbaas maar eigenlijk ook weer niet is dat Stromer weer ontzettend uitblinkt in het direct juridisch afdichtingen maar de klant uiteindelijk weken laat wachten tot er een voorvork wordt geleverd. Mijn dealer heeft de fiets aangemeld maar krijgt niet te horen wanneer deze geleverd gaat worden.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? In mijn geval gaat het om een ST5
Gebruikersavatar
TR1969
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 apr 2022, 08:35
Locatie: Kop van Noord Holland

wiseguy schreef: 28 mei 2022, 09:56 Zijn er meer stromer fietsers die onlangs een email en brief hebben ontvangen dat hun voorvork vervangen moet worden en nadrukkelijk mee hebben gekregen om vanaf dat moment geen gebruik meer te maken van je fiets? Waar ik mij zeer over verbaas maar eigenlijk ook weer niet is dat Stromer weer ontzettend uitblinkt in het direct juridisch afdichtingen maar de klant uiteindelijk weken laat wachten tot er een voorvork wordt geleverd. Mijn dealer heeft de fiets aangemeld maar krijgt niet te horen wanneer deze geleverd gaat worden.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? In mijn geval gaat het om een ST5
daar is al een topic over:

https://www.speedpedelecreview.com/foru ... 8&start=10
wiseguy
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 nov 2019, 10:25

Bedankt ik zal daar verder communiceren
Plaats reactie