Levering Stromer ST1

KFONTANA
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2020, 11:42
Merk SP: Stromer ST1, Klever X Alpha

Dag allemaal,

Gisteren het minder goede nieuws gekregen dat de levering van onze stromer een vertraging heeft opgelopen van 4 weken. Dus in ons geval zitten we aan 9-10 weken.
Naar het schijnt heeft de fabriek stilgelegen en zullen ze 17 augustus terug opstarten. FM ging wel al een mail sturen om alle gegevens te verkrijgen voor de aanvraag van de nummerplaat.
Zijn hier nog mede stromergenoten die zolang moeten wachten?

Greetz,

Kfontana
Basso1234
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 jul 2020, 12:20

De mijne zou rond de 30ste geleverd worden. Ik heb van mijn fm echter nog niets vernomen over een vertraging. Balen zeg....
Schiestromer
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 aug 2020, 21:35

Ik heb mijn Stromer ST1 begin mei besteld. Hij zou eind mei geleverd worden, maar dat werd uiteindelijk begin augustus. Late levering is in deze tijden blijkbaar meer voorkomend. Ik denk dat het ook te maken heeft met de drukte.
De wachttijd wordt uiteindelijk wel ruim beloond door een erg fijne Stromer is mijn ervaring.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Schiestromer schreef: 16 aug 2020, 15:54 Late levering is in deze tijden blijkbaar meer voorkomend. Ik denk dat het ook te maken heeft met de drukte.
Dat was in 2018 ook al zo ... :bn:
Schiestromer schreef: 16 aug 2020, 15:54 De wachttijd wordt uiteindelijk wel ruim beloond door een erg fijne Stromer is mijn ervaring.
Mooi ! ... hopelijk blijft dat zo ... ;)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Brutus
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 nov 2018, 18:48
Locatie: zoetermeer

Begin juni een st1 comfort voor mijn vrouw besteld. Levering zou half juli zijn. FM gaf aan wordt wat later. Op 5 augustus goed bericht de fiets is op transport. Verschillende keren geïnformeerd. Vandaag 17/8 weer maar eens geïnformeerd bij de FM het wordt eind september/ begin oktober.

fijn voor de geplande fiets vakantie. over 2 weken.
onbetrouwbaar stromer! Bij mijn St3 was de levertijd destijds ook al 4 weken langer dan beloofd.

de st1 gaat niet meer door. claim mbt fiets vakantie gaat naar FM hij heeft toezeggingen gedaan over levertijd en vertelt dat de fiets op transport staat. Ook belt de FM zelf ook nooit over de voortgang.
Helemaal klaar met stromer.
Geen enkel respect voor hun klanten.
Jammer dat de FM de schadeclaim van mij krijgt maar dat moet hij maar met stromer regelen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Brutus schreef: 17 aug 2020, 19:02 Jammer dat de FM de schadeclaim van mij krijgt maar dat moet hij maar met stromer regelen.
Balen dat het zo loopt zeg...

Maar dit is helaas inderdaad de te bewandelen weg. Jij hebt een overeenkomst met je dealer, en je dealer met Stromer.

Waarschijnlijk kan je dealer er ook niks aan doen dat Stromer onbetrouwbare leveringsinformatie geeft, maar ze hadden je minimaal pro-actief op de hoogte kunnen houden zodat je niet nog verder in het duister tast. (En Stromer om de dag over de toonbank kunnen trekken.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Brutus schreef: 17 aug 2020, 19:02 Jammer dat de FM de schadeclaim van mij krijgt maar dat moet hij maar met stromer regelen.
That's the spirit ! :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Brutus schreef: 17 aug 2020, 19:02 Begin juni een st1 comfort voor mijn vrouw besteld.
Brutus schreef: 17 aug 2020, 19:02de st1 gaat niet meer door. claim mbt fiets vakantie gaat naar FM
Je kunt wel boos worden, het helpt niets en zij heeft er alleen maar last van

Als je fietsvakantie zo belangrijk voor je is kan je ook een stukje rijden en de ST1 Comfort bij een dealer uit de voorraad kopen. In Amsterdam, Herveld en Groningen staan ze in de showroom. Maat M weet ik uit eigen ervaring. Onderzoek eerst eens de leveringsvoorwaarden van de dealer. Je kunt natuurlijk ook je vakantie annuleren, je vrouw teleurstellen en je bezig houden met een juridisch gevecht.
Ik wens je alvast een fijne vakantie
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Basso1234
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 jul 2020, 12:20

Nav deze post even bij mijn fm navraag gedaan mbt de levering. Hij ziet geen beren op de weg. Eerst zien, dan geloven....Ik ben iig gewaarschuwd.
Stromer026
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2020, 12:11

Zelfs onlangs een ST1 aangeschaft in Herveld. Levertijd: 1 week. Ze hadden deze gewoon op voorraad inderdaad.
Kan nu wellicht anders zijn natuurlijk.
Plaats reactie