Bluetooth koppeling Samsung Galaxy S9

Ochiba
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 jan 2020, 11:08
Locatie: Blackpool
Merk SP: Stromer ST1
Km-stand: 10400

Gebruik sinds ik eind feb de fiets geleverd heb gekregen zonder problemen een S10.
APB
Rookie
Rookie
Brazil
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2020, 21:52

Ik heb vandaag hetzelfde probleem.gehad, eerst had ik de verkeerde omni app geinstalleerd daarna de omni bt app.

Heb een samsung galaxy s6, eerst via instellingen op samsung telefoon deze op standaard verbinden zetten. Om de stromer bike bleutooth aan en nieuw pairen en opgegeven moment had ikg
verbinding. Wel 2x stromer bike aan en uit moeten zetten. Nu werkt het, maar ging niet vanzelf. Wel 30 min mee bezig geweest.
Basso1234
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 jul 2020, 12:20

Zoran schreef: 11 mar 2020, 16:07 Ik zou die fiets gewoon meenemen want die App gebruik je echt nooit. Ik heb mijn fiets sinds oktober 2019 en ik heb die app misschien 2 keer gebruikt, waarvan 1 keer om een update te downloaden. Je kunt vragen aan de FM of ze daar dan even de eventuele updates willen doen als het koppelen bij hun wel werkt. Het enige waarvoor de app nodig is, is om de ondersteuning van stand 2 te tweaken. Maar ook dit is eigenlijk vooral een eenmalige handeling.
Wat bedoel je met stand 2 tweaken?
Zoran
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 196
Lid geworden op: 22 okt 2019, 20:10
Locatie: Wijchen

Basso1234 schreef: 13 aug 2020, 16:23
Zoran schreef: 11 mar 2020, 16:07 Ik zou die fiets gewoon meenemen want die App gebruik je echt nooit. Ik heb mijn fiets sinds oktober 2019 en ik heb die app misschien 2 keer gebruikt, waarvan 1 keer om een update te downloaden. Je kunt vragen aan de FM of ze daar dan even de eventuele updates willen doen als het koppelen bij hun wel werkt. Het enige waarvoor de app nodig is, is om de ondersteuning van stand 2 te tweaken. Maar ook dit is eigenlijk vooral een eenmalige handeling.
Wat bedoel je met stand 2 tweaken?
Je kunt de mate van ondersteuning voor stand 2 instellen (kracht, beweeglijkheid en snelheid) zet je alles voluit dan merk je geen verschil met stand 3 (ik in ieder geval niet). Zet je de schijfjes ongeveer halverwege dan krijg je duidelijk minder ondersteuning. Ik gebruik die stand voor de bebouwde kom waar ik dan iets van 35 op de teller rijd.
Stromer ST1 2019, rood
Ochiba
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 jan 2020, 11:08
Locatie: Blackpool
Merk SP: Stromer ST1
Km-stand: 10400

Nav de discussie over de S!0, gisteren na een push van de FM op mijn verzoek, met mijn S10 de omni B en accu geupdate zonder problemen. In tegenstelling tot de 1e week van maart toen ik voor het eerst updates binnen haalde opent er nu wel 1 pagina handleiding op de app als je gaat updaten, 10 minuten en alles was gedaan.
Robke81
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 jun 2020, 19:22
Locatie: Tienen
Merk SP: Stromer st1
Km-stand: 4200

Donderdag mijn St 1 gaan afhalen bij de dealer.

Eerste keer thuis koppelen lukte niet, fiets vond wel de Galaxy S8, maar gsm kon de fiets niet vinden?

Volledig de app afgesloten en na 2 keer proberen, direct contact en verbinding blijft (voorlopig) ook goed.

Weet niet of het er wat mee te maken heeft maar heb op mijn telefoon ook de Tethering aangevinkt, had dit ergens gelezen dat dit het probleem kon verhinderen.

Fm zei wel dat de IPhone app op dit molent beter xerkt dan de Android.
Maar ik ervaar voorlopig dus geen probleem
Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Plaats reactie