Ellio start innovatief verkoopproces in nieuw hoofdkantoor

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ellio gaat 2021 in met een gloednieuw hoofdkwartier in Vlaams-Brabant. De speed pedelec is niet langer uitsluitend via een dealer te koop, maar ontdek je nu in de Ellio showroom waar je van persoonlijke klantenservice geniet.

Lees hier de volledige blog:

https://rideellio.com/blog/ellio-ellio- ... ofdkantoor

Wat er precies innovatief aan is zie ik niet helemaal, maar vanaf nu kun je voor informatie, advies en aanschaf dus ook rechtstreeks bij Ellio zelf terecht.

Verder wordt er gesproken van 'niet met je zware e-bike naar een servicepunt willen gaan', maar hoe Ellio dit oplost vermeldt het artikel niet.

Mij lijkt het trouwens wel ontzettend leuk om technici te mogen doorzagen op het hoofdkantoor van de fabrikant zelf. Zulk persoonlijk contact kun je als gewone consument bij een merk als Stromer vergeten, terwijl ik altijd duizend vragen heb, vooral voor de techies en designers. Maar voorlopig richt Ellio zich op de markt in Vlaanderen, dus ik zal nog even moeten wachten.

Tenzij Ellio besluit om toch een test-bike aan het Stromer Forum beschikbaar te stellen voor een review. De helft van onze forumpopulatie is immers Belg en ook Nederlanders hebben belangstelling :)

ellio hoofdkantoor.jpg
ellio hoofdkantoor.jpg (475.91 KiB) 1140 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Nou Elio, trap die open deur in...
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Plaats reactie