MTB Cycletech Code

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Zoever schreef: 18 jul 2020, 09:43 Oja @freddy. Kan het geen kwaad als hij volgeladen is een de stekker blikt inzitten? Of is dat beveiligd. Moest ik dealer nog s gevraagd hebben... Zal wel beveiligd zijn zeker. Ben nogal een freak met batterijen. Mijn gsm hou ik altijd tussen 30 & 90%
Het kan geen kwaad. De lader stopt automatisch als de accu vol zit.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Marco69
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 393
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:01
Locatie: Abcoude
Merk SP: ST2 LE
Km-stand: 13.200

Zoever schreef: 18 jul 2020, 11:19 Ooh ok. Wachten kan lang duren he😃 welke kleur koos je
Dat wachten is vermoeiend :bn: nu 2x per week op de racefiets, dat is ook leuk maar ik mis de snelheid.....
Kleur wordt Antraciet mat :D
ST2 LE | Redshift Shockstop | SPD | W-W <-->15km
Zoever
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jul 2020, 19:16

Hmm mooi, zoveel keuze, ik denk van iets meer flashy te gaan.
Zoever
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jul 2020, 19:16

De kogel is door de kerk! Na jaren wikken, wegen, kijken, vergelijken, uitstellen is hij besteld. Het werd dus een MTB Cycletech Code 45 in kleur M37, niet flashy dus maar ik wou toch iets anders dan anders...Afbeelding dit afgewerkt me een rode Gates riem.
Nog eens een testje gedaan om te kijken hoe het is om traag met een dergelijke fiets te rijden. Tijdens tochtjes in het weekend zal mijn vrouw de Code45 gebruiken en rij ik mee met mijn gewone Trek stadsfiets met versnellingen. Ik wou dus enkel in standje 1 rijden en dan is 25 aanhouden best wel moeilijk. Je zit vlug aan 30 en ik haalde zonder inspanning 40 op een stukje dat licht bergop ging (wel weinig wind). Dit even besproken met de dealer en hij zei dat het mogelijk is om het vermogen per stand in te stellen, dus misschien voorzie ik stand 1 wel voor een rustige cruisesnelheid van 20km/h.
Nu is het wachten begonnen. Zonder corona was de wachttijd 8 weken.... Hopelijk kunnen ze daar wat mee in de fabriek want ik popel!!
Gebruikersavatar
Marco69
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 393
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:01
Locatie: Abcoude
Merk SP: ST2 LE
Km-stand: 13.200

Nice en het wachten zal beloond worden hopelijk... :D

Ik wacht nog steeds... week 15... :shock:
ST2 LE | Redshift Shockstop | SPD | W-W <-->15km
Zoever
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jul 2020, 19:16

Auch, ja maar jij zal die van jou in ieder geval vlugger hebben dan ik de mijne. Als het hier ook drie maanden dan zijn we euuuuh.... begin november :geek: enfin ja, dan begint het misschien echt saai te komen met de gewone fiets om te gaan werken door regen en wind. Dan heb ik toch weer wat motivatie!
Zoever
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jul 2020, 19:16

Nog steeds aan het wachten Marco?? Welke oorzaak halen ze aan bij het feit dat het zo lang duurt?
Gebruikersavatar
Marco69
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 393
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:01
Locatie: Abcoude
Merk SP: ST2 LE
Km-stand: 13.200

Zoever schreef: 14 aug 2020, 20:53 Nog steeds aan het wachten Marco?? Welke oorzaak halen ze aan bij het feit dat het zo lang duurt?
:bh: Ja zit nog in de wachtkamer...helaas
Probleem ligt aan de Neodrive leverancier.
Maar volgens de FM moet het vanaf volgende week de goede kant op gaan dus dat is nog even geduld hebben.. :bi
ST2 LE | Redshift Shockstop | SPD | W-W <-->15km
Zoever
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jul 2020, 19:16

Fieuw dat is wel erg lang. Als het vanaf volgende week de goede richting op gaat dan krijgen ze in Zwitserland weer materiaal binnen maar dan duurt het nog enkele weken he....
Gebruikersavatar
Marco69
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 393
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:01
Locatie: Abcoude
Merk SP: ST2 LE
Km-stand: 13.200

Zoever schreef: 15 aug 2020, 09:15 Fieuw dat is wel erg lang. Als het vanaf volgende week de goede richting op gaat dan krijgen ze in Zwitserland weer materiaal binnen maar dan duurt het nog enkele weken he....
Ja dat denk ik ook :bn: het zal wel september worden .. dan ben ik vanaf April bezig..
ST2 LE | Redshift Shockstop | SPD | W-W <-->15km
Plaats reactie