MTB Cycletech Code

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22833
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Marco69 schreef: 26 sep 2020, 21:04 Ok na mijn test rit met de ST2 LE :cool2: ga ik proberen mijn forumnaam aan te laten passen :D :D
Done!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Marco69
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 381
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:01
Locatie: Abcoude
Merk SP: ST2 LE
Km-stand: 13.200

Thanks :cool2:
ST2 LE | Redshift Shockstop | SPD | W-W <-->15km
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Wel jammer... Zo'n ST2 past toch net wat minder in je naam :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Aujourd'hui monsieur soixante-neuf est né ... :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Marco69
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 381
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:01
Locatie: Abcoude
Merk SP: ST2 LE
Km-stand: 13.200

FreddyH schreef: 27 sep 2020, 13:02 Wel jammer... Zo'n ST2 past toch net wat minder in je naam :mrgreen:
Haha als dat alles is :bj
ST2 LE | Redshift Shockstop | SPD | W-W <-->15km
Gebruikersavatar
Marco69
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 381
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:01
Locatie: Abcoude
Merk SP: ST2 LE
Km-stand: 13.200

Golvas schreef: 27 sep 2020, 13:13 Aujourd'hui monsieur soixante-neuf est né ... :mrgreen:
Goed jaar :cool2: goede muziek en wijn zeggen ze :bp:
ST2 LE | Redshift Shockstop | SPD | W-W <-->15km
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Marco69 schreef: 27 sep 2020, 14:00 Goed jaar :cool2: goede muziek en wijn zeggen ze :bp:
Klopt, maar dat geldt voor zo goed als elk jaar :bn:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Harry00
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 35
Lid geworden op: 03 nov 2020, 14:07
Locatie: Lewedorp
Merk SP: Stromer ST2 Belt LE

Ook hier de Code 45 in bestelling gehad. Na de nodige uitstelberichten (zonder daarbij een duidelijke reden van uitstel) en 4 maanden wachten is de order uiteindelijk door de dealer geannuleerd en werd mijn geld terug gestort.
Nog wel even wat onderzoek gedaan bij andere dealers, waarbij uiteindelijk een Belgische dealer mij het volgende wist te melden:

Ik geef je hieronder alvast een korte uitleg, geef zeker je mobiel nummer door zodat we je iets uitgebreider een uitleg kunnen geven.
In eerste instantie kunnen we momenteel geen exacte levertermijnen meegeven aan onze klanten van eender welke fiets, tenzij in voorraad bij ons of bij de leverancier.
Wordt de fiets custom opgebouwd zoals bij MTB Cycletech dan kan het namelijk dat één enkel onderdeel dat buiten de firma gemaakt wordt niet of later aankomt en hierdoor de fiets niet klaar geraakt (we hebben wereldwijd nog steeds wisselende maatregelen omtrent Covid en dit is zowel voor fabrikant, winkel en consument een ramp voor de leveringen).
Bij MTB is de grootste lever factor op dit moment Gates, zij hebben op dit moment geen riemen. Wij gaan op dit moment deze fiets vermoedelijk niet sneller kunnen aanbieden.

Alternatieven uit stock als speed-pedelec aanbieden is zeker mogelijk, met riemaandrijving wordt dit moeilijk.

Wij vernemen graag van u indien er bijkomende vragen zijn.


Erg jammer, die Code 45 vond ik echt oprecht een hele mooie fiets.
Nu gaat mijn interesse inmiddels ook uit naar de nieuwe ST2, en met de blauwe accu is het misschien achteraf gezien ook wel de betere keus. Ik hoop alleen dat Stromer met deze ST2 niet tegen dezelfde leveringsproblemen aan gaat lopen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22833
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De eerste batch ST2 LE's wordt momenteel uitgeleverd. Ik rijd sinds vorige week rond op een test-exemplaar (productiemodel) volgende week wordt er ook eentje aan één van onze forumleden geleverd.

MTB Cycletech had voorafgaand aan COVID ook al leveringsproblemen, dat hebben ze vanaf dag één. Daarom heeft bijna niemand er eentje, of in een andere kleur dan besteld. Er rijdt dus bijna niemand mee rond, ondanks de zeer grote belangstelling. Ik weet dat één van de grotere dealers er tien klanten mee heeft rijden, tegenover een paar honderd Stromers.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Harry00
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 35
Lid geworden op: 03 nov 2020, 14:07
Locatie: Lewedorp
Merk SP: Stromer ST2 Belt LE

Jouw review van die ST2 volg ik dan ook met belangstelling Stromeur. Maar ik wacht tot de 'normale" versie op de markt gezet wordt in februari.

Inderdaad, MTB Cycletech heeft al vanaf het begin leveringsproblemen. Eerst Neodrives, nu Gates, what's next... Zouden ze geen voorraad aanleggen? Ze hebben het in ieder geval wel aardig verbruid volgens mij. Ik had hem ook bij een van de grootste dealers in NL besteld; dat die hem zelf annuleert geeft toch wel te denken...

Nu maar hopen dat die test ST2 van jou een probleemloos ding blijkt te zijn.
Plaats reactie